PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
  • Data: 2003-06-01 14:31:29
    Temat: Re: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "keMoT" <t...@g...pl> wrote in message
    news:bbcg7h$80j$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
    > A tutaj juz sie nie do konca zgodze. Wiekszosc zaocznych i wieczorowych
    > (tak wynika z mojego doswiadczenia) nie pracuje!! Sposrod moich
    > znajomych prace ma moze polowa zaocznych!!

    To nie jest do konca tak... Na mojej uczelni, na zaocznych, wiekszowsc osob
    pracuje, ale oczywiscie jest jakis procent osob (przede wszystkim mlodych)
    ktorzy maja na glowie TYLKO te studia. Ale takie osoby przewaznie jeden
    semestr robia w rok... ew. do konca studiow ciagna sie za nimi jakies
    poprawki, tak ze pracy nie bronia.

    U mnie sytuacja byla taka, ze najpierw nauczylam sie roznych rzeczy z
    zakresu informatyki a dopiero pozniej poszlam na studia, zeby ta wiedze
    usystematyzowac.

    --
    Kania
    GG: 299238