PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    From: keMoT <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Date: Sun, 01 Jun 2003 11:14:02 +0200

    TherminatoR wrote:

    > Czytam wiekszosc watku i im dalej tym bardziej cisnienie mi sie podnosi ->
    > ze wskazaniem na krytyke s.zaocznych.
    > Oto co na ten temat sądze:
    > 1. Nie _wszystkich_ stać na studia dzienne ich dzieci !

    Tu masz ABSOLUTNA racje!!

    > 2. Niektórzy musza zarabiać po to aby mieć co jesc i płacić za swoje studia.
    > 3. Duza czesc ludzi konczacych studia dzienne ma przerost ego i oczekiwan w
    > stosunku do mozliwosci.

    Tutaj niestety tez.

    > 4. Studia zaoczne sa z definicji zubozone ale ludzie, ktorzy tam studiuja
    > maja praktyke i "dorabiaja" wyksztalcenie albo zmieniaja zawod.

    A tutaj juz sie nie do konca zgodze. Wiekszosc zaocznych i wieczorowych
    (tak wynika z mojego doswiadczenia) nie pracuje!! Sposrod moich
    znajomych prace ma moze polowa zaocznych!!

    ---
    ja jestem na dziennych, na ktorych natlok zajec nie pozwala za bardzo
    pracowac:( Wiekszoc tych co probowala wyladowala na dziekanach albo z
    jakimis warunkami, ( a to kosztuje od 450 do 950 zl)

    keMoT