PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    From: "TherminatoR" <t...@i...pl.spamwon>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Date: Sat, 31 May 2003 23:39:29 +0200

    > generalnie, poza najciezszymi studiami (typu medycyna, niektore
    > kierunki polibudy) da sie to pogodzic.
    >
    > --
    > Nina Mazur Miller
    > n...@p...ninka.net
    > http://pierdol.ninka.net/~ninka/

    Hej!
    Czytam wiekszosc watku i im dalej tym bardziej cisnienie mi sie podnosi ->
    ze wskazaniem na krytyke s.zaocznych.
    Oto co na ten temat sądze:
    1. Nie _wszystkich_ stać na studia dzienne ich dzieci !
    2. Niektórzy musza zarabiać po to aby mieć co jesc i płacić za swoje studia.
    3. Duza czesc ludzi konczacych studia dzienne ma przerost ego i oczekiwan w
    stosunku do mozliwosci.
    4. Studia zaoczne sa z definicji zubozone ale ludzie, ktorzy tam studiuja
    maja praktyke i "dorabiaja" wyksztalcenie albo zmieniaja zawod.
    5. Ludzie, ktorzy studiuja zaocznie maja szacunek dla studiow - bo za nie
    placa ciezkie pieniadze i pochlaniaja one przez 5 lat 60-80% czasu wolnego
    swojego jak i rodziny.
    6. No i to ostatnie - najwazniejsze:: Rodzaj studiow dzienne/zaoczne jest
    bez znaczenia - dla potencjalnego pracodawcy liczy sie doswiadczenie
    pracownika - a studia sa tylko przepustka do zlozenia papierow. Trzeba
    zaczac od 600 zl/mc po to aby nauczyc sie "roboty" a dopiero potem kasowac 2
    czy 5 kpln bedac fachowcem w swoim fachu.

    Serdecznie pozdrawiam
    Michal