PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
  • Data: 2003-05-31 18:45:45
    Temat: Re: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Kania" <k...@p...onet.pl> writes:

    > Na zaocznych pracuje, na dziennych nie mialabym takiej szansy. Poza tym

    a kto ci broni pracowac na dziennych? moze faktycznie nie da sie na
    caly etat uprawiac pracy polegajacej na spedzeniu 8 dupogodzin od 9 do
    5 czy cos w tym stylu, ale przeciez na takiej pracy swiat sie nie
    konczy.

    u mnie na roku np. 3/4 osob pracowalo podczas studiow dziennych, na
    najrozniejsze umowy zlecenia, dziala i inne takie.

    trzeba tylko umyslem wyjsc troche poza standardowa wizje
    praca=dupogodziny. bo oczywiscie w dwu miejscach naraz byc sie nie da.
    no i trzeba umiec sie dogadac z prowadzacymi zajecia, zeby sobie
    czasem przelozyc jakies cwiczenia, zaliczenie etc.

    generalnie, poza najciezszymi studiami (typu medycyna, niektore
    kierunki polibudy) da sie to pogodzic.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net