PracaGrupypl.praca.dyskusje › Od czego zacząć??

  • 141. Data: 2007-03-16 10:12:30
    Temat: Re: Od czego zacząć?? [OT]
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    g...@g...com napisał(a):
> [...]
    niedługo będę wiedział jaki system wybrać, a
    > Prawdę powiedziawszy to zacznę od jakiegoś kursu w necie... wziełem na
    > razie ściągnąłem pierwsze środowisko Code::Blocks Studio 1.0 RC2 z
    > powodu iż jest przeznaczony na platformę Windows i Linux. Mam nadzieje
    > że to nie jest najgorszy wybór...

    Kurs jest dobry jak sie ma podstawy.... Proponuje jednak ksiazke, nawet
    jesli czesci rzeczy nie zrozumiesz, wypisz je sobie i pozniej w czasie
    kursu powinny ci sie rozjasnic, zaleta jednak taka, ze jesli zrozumiesz
    cos opacznie podczas kursu to az do momentu tragedii (program bedzie sie
    wywalal, a ty nie bedziesz wiedzial dlaczego) nie bedziesz, wiedzial,
    ze jest cos nie tak....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 142. Data: 2007-03-16 10:26:03
    Od: g...@g...com

    > Zacznij od kursu poprawnej polszczyzny
    A ty zacznij od kursu uprzejmości..

  • 143. Data: 2007-03-16 10:29:51
    Temat: Re: Re: Od czego zacząć?? [OT]
    Od: Artur Zabroński <p...@s...com>

    Dnia Fri, 16 Mar 2007 02:39:27 -0700, gildiar napisał(a)

> [...]
    > razie ściągnąłem pierwsze środowisko Code::Blocks Studio 1.0 RC2 z
    > powodu iż jest przeznaczony na platformę Windows i Linux. Mam nadzieje
    Z kursu to się nauczysz pewnych kawałków kodu robiących coś i
    będziesz je ślepo kopiował a nie nauczysz się języka. Inwestycja w
    książki się opłaca. Zacznij lepiej od książki. Proponuję też
    poczytać trochę źródeł projektów z np. sf.net, freshmeat.net

    --
    Pozdrawiam,
    Artur

  • 144. Data: 2007-03-16 13:12:59
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 16 Mar 2007 03:26:03 -0700, g...@g...com <g...@g...com>
    w <1...@y...googlegroups.c
    om> napisał:

    > A ty zacznij od kursu uprzejmości..

    W którym miejscu był nieuprzejmy?

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 145. Data: 2007-03-16 13:32:29
    Od: g...@g...com

    om> napisał:

    > W którym miejscu był nieuprzejmy?
    Według mnie?? W samym stwierdzeniu "zacznij od kursu poprawnej
    polszczyzny"

  • 146. Data: 2007-03-16 13:50:39
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu g...@g...com porozsypywal nastepujace haczki:
    > Według mnie?? W samym stwierdzeniu "zacznij od kursu poprawnej
    > polszczyzny"
    Napisales "wziełem na". Wczesniej kilku grupowiczow zwracalo Ci uwage ze
    robisz orty. Wiec udzielilem Ci dobrej rady i tyle.
    --
    badzio

  • 147. Data: 2007-03-16 14:08:46
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 16 Mar 2007 06:32:29 -0700, g...@g...com <g...@g...com>
    w <1...@o...googlegroups.co

    om> napisał:

    > Według mnie?? W samym stwierdzeniu "zacznij od kursu poprawnej
    > polszczyzny"

    Dał ci dobrą radę. Poprawne posługiwanie się językiem w mowie i piśmie
    jest bardzo ważne.
    Zaperzanie się jak ktoś zwraca ci uwagę, że robisz błędy jest bez sensu.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 148. Data: 2007-03-16 16:44:57
    Temat: Re: Od czego zacząć??
    Od: "Bart Ogryczak" <B...@g...com>

    On Mar 14, 11:24 am, g...@g...com wrote:
    > Aby nie robić już niepotrzebnych wątków, co nie znaczy że mojego
    > problemu nie rozwiązałęm (no ale chyba skorzystam z rady aby sobie
    > postawić za cel dowolny program, jakiś prosty i pisać go aż nie będzie
    > miał błędów i zwiększać stopień trudności. Mam zamiar zacząć w języku c
    > ++) mam pytanie. Kupuje sobie w wakacje komputer i mam do wyboru,
    > zwykły PC czy laptop?? Nie mabyć do gierek tylko do programowania, no
    > i troche do grafiki (jak pójde do szkoły to na pewno będe miał zajęcia
    > z grafiki)

    Jakie bedzie nastepne pytanie? Zapytasz czy blondynke czy brunetke? :-

  • 149. Data: 2007-03-23 23:08:11
    Od: "Konrad Zach" <k...@k...pl>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał w wiadomości
    .com...
    Chcem być informatykiem (wiem że to głupio troche brzmi) i zanim pójde
    do szkoły o tym profilu chciałbym coś już umieć.. Od czego zacząć
    swoją przygodę...??

    od nauki ortografii :)