PracaGrupypl.praca.dyskusje › Od czego zacząć??

  • 1. Data: 2007-03-12 08:04:04
    Temat: Od czego zacząć??
    Od: g...@g...com

    Chcem być informatykiem (wiem że to głupio troche brzmi) i zanim pójde
    do szkoły o tym profilu chciałbym coś już umieć.. Od czego zacząć
    swoją przygodę...??

  • 2. Data: 2007-03-12 08:29:50
    Temat: Re: Od czego zacząć??
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Mon, 12 Mar 2007 09:04:04 +0100, <g...@g...com> wrote:

    > Chcem być informatykiem (wiem że to głupio troche brzmi) i zanim pójde
    > do szkoły o tym profilu chciałbym coś już umieć.. Od czego zacząć
    > swoją przygodę...??

    od zakupu komputera?... ;)))
    A na powaznie, to Twoje pytanie troche dziwnie brzmi.
    Informatyk to gosc ktory zawodowo zajmuje sie informatyka, czyli softwarem
    i hardwarem (czy jak sie tam pisze) ;)
    Innymi slowy rozpoczecie "swojej przygody" powinienes rozpoczac od
    doskonalego poznania dwoch powyzszych elementow.

    Nie rob sobie wielkiej nadzieji odnosnie szkoly, bo material edukacyjny w
    nich prezentowany jest najczesciej przestarzaly. Aby liczyc sie na rynku
    informatycznym bedziesz musial uczyc sie sam.

    Jeszcze jedna rzecz Ci sie przyda: angielski. To jezyk informatyki

    --
    Pozdrawiam serdecznie

    Dariusz
    Szkolenia, samodoskonalenie http://www.kaizen-edu.com

  • 3. Data: 2007-03-12 08:37:19
    Od: g...@g...com

    > od zakupu komputera?... ;)))
    Takowy już posiadam :D Ale chodzi mi czy zacząć od jakiś książek, czy
    po stronach szperać czy coś w tym stylu.. gdzie szukać itp. No bo
    jeżeli program edukacyjny jest przestarzały to raczej dane w książkach
    raczej też...

  • 4. Data: 2007-03-12 08:46:20
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    g...@g...com wrote:

    > Chcem być informatykiem (wiem że to głupio troche brzmi) i zanim pójde
    > do szkoły o tym profilu chciałbym coś już umieć.. Od czego zacząć
    > swoją przygodę...??

    Eee... ale kim chcesz byc? Programista? Adminem? Wdrozeniowcem? Gosciem
    od "pomocy komputerowej" dla tych, ktorych niektorzy nazywaja "szarymi
    userami"? Informatyk to bardzo ogolne pojecie i obecnie miesci w sobie
    co najmniej kilka odrebnych zawodow. Zaczelabym od uscislenia.

    A nawet wczesniej, zaczelabym od nie ujawniania swojego emaila na
    grupach bez wstawki antyspamowej i nauczenia sie korzystania ze
    spellcheckerow.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 5. Data: 2007-03-12 09:16:03
    Od: g...@g...com

    > A nawet wczesniej, zaczelabym od nie ujawniania swojego emaila na
    > grupach bez wstawki antyspamowej i nauczenia sie korzystania ze
    > spellcheckerow.
    Jakoś na GMailu się spamu nie boje, pozatym i tak jak nie wiem od kogo
    mail pochodzi to usuwam...
    Myślałem nad programowaniem i grafiką komputerową.. Sam nie wiem co
    wybrać.. Ale pewnie wybiore programowanie a zostawie jako hobby
    grafike...

  • 6. Data: 2007-03-12 10:18:00
    Od: "Bartek Sobczak" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Kuroi Bonza" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nich prezentowany jest najczesciej przestarzaly. Aby liczyc sie na rynku
    > informatycznym bedziesz musial uczyc sie sam.

    Skad taki wniosek?
    Ja sie uczylem w szkole gdzie material edukacyjny byl jak najbardziej na
    czasie...

    pzdr

  • 7. Data: 2007-03-12 11:43:10
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 12 Mar 2007 01:04:04 -0700, g...@g...com <g...@g...com>
    w <1...@8...googlegroups.com
    > napisał:

    > Chcem być informatykiem (wiem że to głupio troche brzmi) i zanim pójde

    Po pierwszym słowie sugeruję język polski. Niezależnie od planowanej
    kariery.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 8. Data: 2007-03-12 12:32:05
    Od: g...@g...com

    > Po pierwszym słowie sugeruję język polski. Niezależnie od planowanej
    > kariery.
    Jakoś nie zwracam zbytnio uwagi na pisownie (może błąd) i nie lubie
    ślęczeć ze słownikiem i zastanawiać się czy dobrze napisałem słowo.. A
    co do słowa chcem - niepoprawnie = chcę - poprawnie to już mój
    nawyk...

  • 9. Data: 2007-03-12 12:37:00
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    g...@g...com wrote:

> [...]
    > ślęczeć ze słownikiem i zastanawiać się czy dobrze napisałem słowo.. A
    > co do słowa chcem - niepoprawnie = chcę - poprawnie to już mój

    "Informatyk" powinien wiedzieć, że istnieją narzędzia do sprawdzania
    pisowni.

  • 10. Data: 2007-03-12 12:42:45
    Od: g...@g...com

    > "Informatyk" powinien wiedzieć, że istnieją narzędzia do sprawdzania
    > pisowni.
    I posiadam takowy tylko nie używam, ale można już poprosić o
    wypowiedzi zgodne z tematem?? Jak ktoś nie zapamiętał to proszę
    sprawdzić powyższe posty...