PracaGrupypl.praca.dyskusje › ekwiwalent

  • 1. Data: 2007-03-10 20:35:35
    Temat: ekwiwalent
    Od: "Basia" <b...@o...pl>

    Witam,
    mam pytanie co do sposobu wyliczenia ekwiwalentu za niewykorzystany
    urlop(54dni) i czy przysluguje 2 dodatkowe dni na szukanie pracy w przypadku
    zwolnienia pracownika z zachowaniem wypowiedzenia 3 miesiecznego (redukcja)
    bez swiadczenia pracy.
    podstawa 2400 i dwumiesieczna odprawa Jaka jest suma ktora pracownik
    powinien otrzymac

  • 2. Data: 2007-03-10 22:55:52
    Temat: Re: ekwiwalent
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sat, 10 Mar 2007 21:35:35 +0100, Basia <b...@o...pl>
    w <f3485$45f316a5$3eb35cd9$30868@news.chello.pl> napisał:

> [...]
    > bez swiadczenia pracy.
    > podstawa 2400 i dwumiesieczna odprawa Jaka jest suma ktora pracownik

    Znowu to samo?
    Jakbym był pracodawcą, to bym zwolnił pracownika z obowiązku
    świadczenia, ale po 2 dniach i reszcie przymusowego urlopu.
    Problem by się sam rozwiązał.

    A 54 dni urlopu to jest ciężkie przegięcie, nawet mając 100% zaległego z
    poprzedniego roku nie można tyle mieć.

    ja czyli jakub
    Revoke.