PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] uwaga na złodzieja w Łodzi, warto rzucic okiem...

  • 1. Data: 2004-03-26 14:37:03
    Temat: [OT] uwaga na złodzieja w Łodzi, warto rzucic okiem...
    Od: "domin" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    dziś do nas do firmy przyszedł koleś niby kupić komputer, rozmawiał w pokoju
    z sekretarką ponieważ nikogo więcej nie było. Po chwili poprosił jeśli można
    o herbatke, sekretarka wyszła do pokoju obok i słyszy głos: "to ja wyskocze
    na papieroska", za 15 sekund wróciła i na stole nie było jej nokii 6610 :/
    Gościa ma sie rozumieć też nie było... Także uważajcie w takich sytuacjach,
    podaje opis gościa i jak taki przyjdzie i zacznie podobną gadkę to najlepiej
    prewencyjnie lać go w r....j ;-)))

    Wzrost: ok. 175cm
    Waga: z 50kg, strasznie chudy
    Znaki charakterystyczne: bez wąsów, bez brody, włosy koloru ciemno
    brązowego, krótkie, wg. sekretarki: "pociągła szczurza morda"
    Ubranie: jasno szara kurtka z ciemnymi wstawkami, brązowa marynarka

    No i to chyba tyle, powiedzcie komu mozecie niech uwaza a jakby Wam sie ten
    koles napatoczyl to prosze odpiszcie :) Chcielibysmy z nim pare minut....
    porozmawiać :) Policja już była, wieczorem mają być zeznania na
    komisariacie.

  • 2. Data: 2004-03-26 14:53:06
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik domin napisał:
> [...]
    > koles napatoczyl to prosze odpiszcie :) Chcielibysmy z nim pare minut....
    > porozmawiać :) Policja już była, wieczorem mają być zeznania na

    JEST!!!!!
    Dorwalem bydlaka...
    Jaki spryciula, juz do Szczecina przyjechal krasc. Kropka w kropke taki
    jak opisales...i tez chcial herbatki....
    Jak oprzytomnieje zaraz przekaze go organom, chyba, ze wczesniej chcesz
    ty sie nim zajac.....

  • 3. Data: 2004-03-26 15:00:55
    Od: "domin" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > jak opisales...i tez chcial herbatki....
    > Jak oprzytomnieje zaraz przekaze go organom, chyba, ze wczesniej chcesz

    ale z Ciebie dowcipas... ha .. ha ...ha, zaraz mi przepona ze śmiechu pęknie

  • 4. Data: 2004-03-26 19:28:53
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "domin" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > koles napatoczyl to prosze odpiszcie :) Chcielibysmy z nim pare minut....
    > porozmawiać :) Policja już była, wieczorem mają być zeznania na

    Ty lepiej opisz tę sekretarkę, bo to jakaś wyjątkowo nierozgarnięta osoba.
    Może jakies ostrzeżenie dla potencjalnych przyszłych pracodawców?

    pzdr,
    Aga