PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › Re: [OT] Re: seks
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [OT] Re: seks
    Date: Tue, 15 Jul 2003 09:04:20 +0000 (UTC)

    Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Zarówno z
    > za
    >
    > Eeee no co ty, Leszku, żaden cios. Nie wyczułeś ironii w wypowiedzi?
    > No chyba, że jest również w Twojej, a ja jej nie wyczułem :-)
    >
    > Po prostu zadziwia mnie z jaką lekkością przyjmuje się statystyki
    > jak źródło danych.
    > Ja, podobnie jak Romek 3 posty niżej, poczynię pewne wyznanie,
    > również zostałem ochrzczony i wpadam w statystykę, a do katolicyzmu
    > (i każdej innej religii) jest mi bardzo daleko.

> [...]

    Drogi kolego, dziękuję za uwagi, ale mam wrażenie, że dyskutujemy trochę nie
    na temat.

    Ja osobiście uważam (i napisałem to romkowi), że moderowane listy powinny
    przestrzegać zasad współżycia społecznego, a te zasady mówią, że nie powinno
    się propagować rzeczy niemoralnych czy nieprzyzwoitych. W usencie jest masa
    list (typu seks), gdzie takie treści można znaleźć, więc niczyje prawa nie
    są tutaj gwałcone.

    Mam tylko i wyłącznie to na myśli, natomiast ty chcesz wyraźnie wywołac
    dyskusję o charakterze światopoglądowych czy ideologicznym. Nie przykładajmy
    kryteriów ideologicznych do list pl.praca.oferowane, tylko może jakieś
    kryteria rozsądne. Sam romek twierdzi, że tego typu ofert jest mało, więc
    jaki problem, żeby to spuszczać gdzie indziej.

    Zgodzisz się ze mną ?