PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ???

  • 1. Data: 2006-01-24 12:23:46
    Temat: Koniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ???
    Od: "s_arek" <s...@o...pl>

    Koniec wyzysku w PKO INTELIGO???

    Po kilku latach zakończył się okres wyzysku pracowników w banku PKO BP Inteligo.
    Oto informacja z Inspektoratu Pracy:

    (...)W związku ze stwierdzeniem przez inspektora pracy (..) dopuszczenia
    pracowników do pracy w tej samej dobie pracowniczej (i nie wykazanie w
    ewidencji czasu pracy godzin nadliczbowych z tego tytułu), do pracodawcy
    skierowano wystąpienie zawierające wniosek dotyczący przeprowadzenia kontroli
    wewnętrznej prawidłowości rozliczania czasu pracy w celu ustalenia pracowników,
    którym przysługują dodatki za pracę w godzinach nadliczbowych i wypłacenia tych
    świadczeń. Realizując wniosek inspektora pracy pracodawca wypłacił pracownikom
    dodatki za pracę w godzinach nadliczbowych w łącznej kwocie 1.842.400,00 zł
    (brutto).(...)

    (...)W związku z ujawnionymi nieprawidłowości między innymi w zakresie: czasu
    pracy, wypłacania dodatków za pracę w godzinach nadliczbowych, udzielania
    urlopów wypoczynkowych, wydawania świadectw pracy niezwłocznie po rozwiązaniu
    lub wygaśnięciu stosunku pracy, inspektorzy pracy zastosowali środki prawne
    przewidziane w ustawie z dnia 6 marca 1981 r. o Państwowej Inspekcji Pracy ( Dz
    U z 2001 Nr 124, póz. 1362 ze zm. ). Ponadto osobę odpowiedzialną za
    popełnienie wykroczenia przeciwko prawom pracownika ukarano karą grzywny w
    postaci mandatu.(...)

  • 2. Data: 2006-01-24 12:45:43
    Temat: Re: Koniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ???
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:1ec8.000000c4.43d61c52@newsgate.onet.pl s_arek
    <s...@o...pl> pisze:

    No wreszcie - bardzo dobrze. I pomyśleć że są nieszczęśnicy uważający w swym
    obłędzie wszelkie regulacje prawa pracy za jakieś chore, komunistyczne(?)*
    archaizmy, bełkocząc coś o tzw. wolnym (czytaj: dzikim) rynku pracy.

    (*) prawo pracy zaczęło powstawać i funkcjonować na długo przed
    opublikowaniem manifestu komunistycznego nie mówiąc o uformowaniu państwa
    opartego częściowo w oparciu o jego podstawy.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-01-24 13:37:04
    Temat: [OT] Re: Koniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ???
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    s_arek napisał(a):
    > Koniec wyzysku w PKO INTELIGO???

    Może też się wreszcie skończy ten burdel, jaki mają. Od listopada nie
    potrafią założyć mi rachunku dla działalności, co i rusz ktoś wydzwania
    z zapytaniem czy jakieś (te same) papiery zostały dostarczone.

    I tak się to ciągnie do połowy stycznia... ehh

    pozdr.
    m.

  • 4. Data: 2006-01-24 15:51:44
    Od: Asmodeusz <c...@a...prv.naspam.pl>

    Użytkownik Maciek Sobczyk napisał:

> [...]
    > z zapytaniem czy jakieś (te same) papiery zostały dostarczone.
    >
    > I tak się to ciągnie do połowy stycznia... ehh

    To masz szczescie bo ominely Cie ich zaplanowane przerwy konserwacyjne i
    5 minutowe awarie. To co sie dzialo ostatnio z mozliwoscia dostepu do
    pieniedzy to byla parodia banku.
    Zastanawiam sie kto im tak spieprzyl system. Bo pracownicy uchwytni
    przez telefon sprawiaja wrazenie kompetentnych i raczej staraja sie
    pomoc i jakos uratowac sytuacje.
    Skazali ich odgornie na niedorobiony system komputerowy, czy co?

  • 5. Data: 2006-01-24 16:41:06
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Asmodeusz napisał(a):

    > To masz szczescie bo ominely Cie ich zaplanowane przerwy konserwacyjne
    Niezupełnie. Dzięki owym przerwom zdażało mi się zostawiać fanty na
    stacjach benzynowych, bo bank się konserwował i nie działaly terminale.

    pozdr.
    m.

  • 6. Data: 2006-01-24 16:50:47
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    Maciek Sobczyk napisal(a):

    > Niezupełnie. Dzięki owym przerwom zdażało mi się zostawiać fanty na
    ~~~~~~~~
    > stacjach benzynowych, bo bank się konserwował i nie działaly terminale.

    Podczas jednej z takich awarii Maciek zostawił na stacji benzynowej słownik
    ort. :P
    Ania
    --
    ******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
    *************************www.madej.master.pl ************************

  • 7. Data: 2006-01-24 16:55:16
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    Maciek Sobczyk napisal(a):

    > Może też się wreszcie skończy ten burdel, jaki mają. Od listopada nie
    > potrafią założyć mi rachunku dla działalności, co i rusz ktoś wydzwania
    > z zapytaniem czy jakieś (te same) papiery zostały dostarczone.

    Burdel faktycznie mają, nieraz zdarzyło mi się, że przy płatności kartą
    dostawałam 5 (takich samych) sms-ów o tym ze kasa została pobrana, nieraz
    zdarzyło się, że nie można było się zalogować ani dodzwonić.
    O tym , że ciężko wyczuć ile faktycznie ma się kasy na koncie juz nie
    wspomnę...
    Ania

  • 8. Data: 2006-01-24 17:55:15
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości

    > Może też się wreszcie skończy ten burdel, jaki mają. Od listopada nie
    > potrafią założyć mi rachunku dla działalności, co i rusz ktoś wydzwania
    > z zapytaniem czy jakieś (te same) papiery zostały dostarczone.

    Idz do Multibanku - konto firmowe otwarli mi w 15 minut. Oplaty - jak na
    razie - bardzo atrkacyjne.

    sz.

  • 9. Data: 2006-01-25 00:33:08
    Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl>

    szomiz napisał(a):

    > Idz do Multibanku - konto firmowe otwarli mi w 15 minut. Oplaty - jak na
    > razie - bardzo atrkacyjne.

    ja również go polecam :)

    tyle, że od prywatnej strony ;)

    --
    E_m_i_

    "Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
    mieć mocne skrzydła.
    Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
    K. Chopin "Przebudzenie"

  • 10. Data: 2006-01-25 11:14:42
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Emi" <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl>
    napisał w wiadomości news:dr6h04$mkd$1@news.onet.pl...

    > ja również go polecam :)

    A ja serdecznie go nie polecam. Miałem podpisywać z nimi umowę,
    która do ostatniej chwili była tajna (tam zresztą wszystko jest
    tajne, nawet telefony do oddziałów - a przynajmniej były 2 lata
    temu) i okazało się, że roi się w niej od sformułowań typu "w
    mniemaniu Banku" "jeśli Bank uzna" itp, pozostałe warunki były chyba
    najgorsze na rynku. W każdym razie śmierdziało to kłopotami na
    kilometr. Polecam pod rozwagę.

    entrop3r