PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobocie spada.

  • 1. Data: 2006-01-24 00:27:22
    Temat: Bezrobocie spada.
    Od: "Paweł Pracki" <p...@g...pl>

    Ostatnio spadło na mnie. Roboty szukam.

  • 2. Data: 2006-01-24 07:29:55
    Temat: Re: Bezrobocie spada.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Paweł Pracki napisał(a):

    > Ostatnio spadło na mnie. Roboty szukam.

    A co umiesz?

    j.

  • 3. Data: 2006-01-24 10:14:35
    Od: "Pietrek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "januszek" napisał:

    > > Ostatnio spadło na mnie. Roboty szukam.
    >
    > A co umiesz?

    A masz jakieś propozycje w związku z tym?
    Pytam, ponieważ spotykam się z pytaniem "co pan tam robił?". Zazwyczaj
    odpowiadam, chociaż wiem, że osoba nic z tego nie kuma. Moje certyfikaty z
    kursów i szkoleń też są niezbyt zrozumiałe dla oglądającego. Zaczynałem od
    fizyka, zakończyłem całkiem nieźle (bez pochlebstw i koneksji). A umiem tyle
    ile umiem, myślę o sobie jako o gościu raczej zaradnym i w wielu przypadkach
    dość nietypowych poradziłem sobie szybciej i lepiej niż niejeden mózgowiec.

    A dla Pawła Prackiego (twórcy wątku) !!!siekierka!!! za trafne
    sformułowanie tematu i humor! ;)

  • 4. Data: 2006-01-24 11:32:36
    Od: Rysiu <l...@i...pl>

    A co, paru bezrobotnych zamarzło ?