PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cyfrowy Polsat

  • 1. Data: 2006-01-23 13:40:33
    Temat: Cyfrowy Polsat
    Od: " ja" <r...@N...gazeta.pl>

    Warunki, atmosfera, zarobki... proszę o wszelkie info!
    (stanowiska n i e telemarketingowe). Dzięki serdeczne!

  • 2. Data: 2006-01-25 08:14:24
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat
    Od: Marcin Gondek <d...@N...SPAM.e-utp.net>

    ja napisał(a):

    > Warunki, atmosfera, zarobki... proszę o wszelkie info!
    > (stanowiska n i e telemarketingowe). Dzięki serdeczne!

    Na samym poczatku (ul. wilcza 52) jak wchodzili dekodery i byly MS w
    korei to:

    7zl brutto za 1h
    3zl extra za podpisana umowe
    Praca zmianowa 9-15, 12-20 - nie pamietam dobrze
    Wyplaty regularne
    Przerwy 5min co 1h, albo jedna duza, kwestia czy ktos pali czy nie ;-)
    Ogolnie idzie przezyc.

    --
    Marcin Gondek
    http://fido.e-utp.net

  • 3. Data: 2006-01-28 11:48:03
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ja" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Warunki, atmosfera, zarobki... proszę o wszelkie info!
    > (stanowiska n i e telemarketingowe). Dzięki serdeczne!

    Moja dziewczyna tam pracuje i sobie chwali...

    Jeżeli chcesz pracować na telefonach to zaczynasz od infolinii sprzedażowej.
    Dzwonią ludzie po obejrzeniu reklamy i chcą/nie chcą kupić. Ogólnie robota
    prosta. Za 20 sprzedanych dekoderów masz premię (kilkadziesiąt złotych).
    Realne przy pracy na 3/4 albo cały etat. Stawka 8 zeta brutto/godzina.

    Potem zasada jest taka że większość osób przechodzi na infolinię ogólną.
    Stawka ta sama. Praca jednak trudniejsza bo tu dzwonią abonenci, którzy
    najczęściej są na Polsat wkurzeni z takiego bądź innego powodu.

    Praca zmianowa 8-15, 15-22. Trzeba się starać by rannych i wieczornych było
    mniej więcej tyle samo. Można brać tzw. 14-tki czyli 8-22. Kierownictwo jest
    jednak dość elastyczne i można czasami wyjść godzinę wcześniej albo coś (jak
    masz uczelnię albo coś w tym rodzaju).

    Na sprzedaży możesz nie dostawać wszystkich zmian - na ogólnej wręcz
    przeciwnie, będą dzwonić i się przymilać ;-)

    Plusy tej roboty:
    + w miarę łatwa
    + przyzwoite pieniądze
    + fajna atmosfera (współpracownicy - młodzi ludzie)
    + elastyczność (jeżeli studiujesz albo masz inną robotę to docenisz)

    Minusy
    - kompletny brak możliwości rozwoju, awansu itp
    - daleki dojazd - nie wiem gdzie mieszkasz ale to jest Targówek Przemysłowy,
    jeden autobus 138 co ok 15-20 min; bez samochodu może być problem (ale
    ludzie dojeżdżają i żyją)
    - ... i tyle właściwie

    W CP są jeszcze stanowiska w magazynie (wysyłka dekoderów), przy wystawianiu
    faktur (podobno strasznie nudne ;-) i w tzw. SOK-u czyli odpowiadaniu na
    reklamacje (oni pracują 2 zmiany od 7 do 23). Stawka chyba wszędzie ta sama.

    Praca jest w zasadzie tylko dla studentów. Jak będziesz dużo pracował to
    możesz przejść na firmę i zarabiać dużo więcej (15 zł za godzinę - ZUS i
    podatek). Opłaca się jak będziesz dużo pracował powyżej 200 godzin
    miesięcznie.

    Pozdrawiam
    Tomek

    Jak jakieś pytania to na maila

  • 4. Data: 2006-01-28 16:27:14
    Od: " ja" <r...@g...pl>

    ja <r...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Warunki, atmosfera, zarobki... proszę o wszelkie info!
    > (stanowiska n i e telemarketingowe). Dzięki serdeczne!

    Dzięki!