PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ??? › Re: [OT] Re: Koniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ???
    Date: Tue, 24 Jan 2006 16:51:44 +0100
    From: Asmodeusz <c...@a...prv.naspam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [OT] Re: Koniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ???

    Użytkownik Maciek Sobczyk napisał:

    > Może też się wreszcie skończy ten burdel, jaki mają. Od listopada nie
    > potrafią założyć mi rachunku dla działalności, co i rusz ktoś wydzwania
    > z zapytaniem czy jakieś (te same) papiery zostały dostarczone.
    >
    > I tak się to ciągnie do połowy stycznia... ehh

    To masz szczescie bo ominely Cie ich zaplanowane przerwy konserwacyjne i
    5 minutowe awarie. To co sie dzialo ostatnio z mozliwoscia dostepu do
    pieniedzy to byla parodia banku.
    Zastanawiam sie kto im tak spieprzyl system. Bo pracownicy uchwytni
    przez telefon sprawiaja wrazenie kompetentnych i raczej staraja sie
    pomoc i jakos uratowac sytuacje.
    Skazali ich odgornie na niedorobiony system komputerowy, czy co?