PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ???

  • 21. Data: 2006-01-26 17:12:12
    Temat: Re: [OT] Re: [OT] Re: Koniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ???
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > Mimo wszystko wolę inteligo. Głównie dlatego, że mam tam rachunki
    > prywatne a lubię mieć wszystko w jednym miejscu.

    mBank

  • 22. Data: 2006-01-27 13:45:25
    Temat: Re: Koniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ???
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    ciekawe, czy pracodawca - zarząd PKO zmieni swoje postępowanie, czy też odbije
    to sobie na pracownikach i wszystko wróci do "normy" ?

  • 23. Data: 2006-01-29 19:58:13
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    KrzysztofP napisał(a):

    > No, to ja miałem lepszy ubaw:
    >
    > Inteligo pomyłkowo obciążyło moje konto kwotą ponad 900 tyś. złotych, mimo
    > kompetencji i życzliwości pracowników infolini wyjaśnienie sprawy zajęło 6
    > miesięcy, a ja w tym czasie byłem praktycznie pozbawiony dostępu do środków
    > na koncie i możliwości płacenia kartą (a przez prawie cały ten czas
    > przebywałem za granicą).
    He he, a mi właśnie skrócili termin spłaty debetu. Ot tak przysłali mi
    dziś rano smsa z informacją, że debet mam spłacić do... jutra :) Fajnie.
    Już lecę płacić, zwłaszcza, że rzecz dotyczy gównianych 200 pln, które
    zdebetowałem w jakiejś nagłej pilnej potrzebie, nie chcąc ruszac kasy z
    innego rachunku, przeznaczonego na inne wydatki. Do wczoraj wisiało im
    te 200. Dziś się chyba obrazili.

    pozdr.
    m.