PracaGrupypl.praca.dyskusjezapotrzebowanie na administratorów › Re: [OT] Green screeny odeszły w przeszłość
  • Data: 2006-08-10 06:43:07
    Temat: Re: [OT] Green screeny odeszły w przeszłość
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pegaz" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ebei37$h91$1@news.onet.pl...
    > korzysta...
    >
    > Carrefour. A Geat też korzysta/korzystał ?

    Mialem na mysli Auchan.

    > GPW wymieniła swój system informatyczny.

    Tak sadzilem - obstawialbym, ze tak czy siak maja jeszcze gdzies te maszyny,
    o ile tylko prawo nakazuje trzymac dane przez iles tam lat (tak jest w
    bankach, i wtedy zazwyczaj jest ktos potrzebny do utrzymania 'rupieci')

    <cut>
    > Green screeny odeszły

    Sad but true - jakos zawsze lubilem ten system.
    pozdr
    /p