PracaGrupypl.praca.dyskusjezapotrzebowanie na administratorów › [OT] Green screeny odeszły w przeszłość
  • Data: 2006-08-10 06:01:11
    Temat: [OT] Green screeny odeszły w przeszłość
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewna francuska siec sklepow korzystala na 100%, pewnie jeszcze
    korzysta...

    Carrefour. A Geat też korzysta/korzystał ?

    > drzewiej byly na gieldzie, nie wiem czy sa jeszcze

    GPW wymieniła swój system informatyczny.

    > raczej technologia schylkowa - ogolnie rzecz biorac fajny system, tylko
    > drogi (a co IBM ma taniego?;) ) i schodzacy z rynku w Polsce.

    cena za usługi IBM-a jest tu pewnie jednym z powodów małej "chodliwości"
    AS/400 w kraju. Dawno temu też pracowałem na AS-ach (teraz to chyba iseries
    lub i5 ?). Wysiadłem jednak z tego statku na brzeg i zobaczyłem sprawy w
    innej perspektywie. Są rozwiązania dobre dla klienta (stabilne i spełniające
    jego oczekiwania) u innych, tańszych dostawców.

    Green screeny odeszły

    pozdrawiam
    Pegaz.