PracaGrupypl.praca.dyskusjezapotrzebowanie na administratorów › Re: zapotrzebowanie na administratorów
  • Data: 2006-08-20 01:02:34
    Temat: Re: zapotrzebowanie na administratorów
    Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Ciekawe po co im skoro przechodzą na Solarisa...

    Nie wiem, może Sun powrócił do portowania Solaris na IPF?
    :>

    Teraz na serio:

    W mojej opinii, to Ci się jednak giełdy pomyliły.

    Od kiedy tylko pamiętam, zawsze dwie instalacje OpenVMS w Europie,
    najbardziej obnoszące się z tym faktem, to giełda we Frankfurcie
    i BACA.

    Może masz na myśli systemy klienckie--MISS-y, a nie _główny_ system
    transakcyjny?