PracaGrupypl.praca.dyskusjezapotrzebowanie na administratorów › Re: zapotrzebowanie na administratorów
  • Data: 2006-08-14 08:17:28
    Temat: Re: zapotrzebowanie na administratorów
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aligator" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1155489926.948131.147300@b28g2000cwb.googlegrou
    ps.com...

    Aligator napisał(a):
    > Czy na rynku jest zapotrzebowanie na administratorów innych systemow
    > niz linux,unix, MS Windows.
    > np, openvms.

    Moje pytanie nie jest przypadkowe.Zaproponowano mi szkolenia z
    administracji systemem HP OpenVms na maszynach Alpha (które
    zamierzamy dopiero zakupic, to tez ciekawe:)).
    Nie wiem czy nabyta wiedze wykorzystam gdzies indziej niz w firmie
    gdzie teraz pracuje?

    HP na rynku istnieje, zarowno w polskich bankach jak i w firmach
    zachodnich - szkolenia nie zaszkodza, wiedza tez nie. Szansa na to, ze potem
    to wykorzystasz zawsze jest - z moich obserwacji wynika, ze
    najpopularniejszy jest Solaris, potem AIX a pozniej wlasnie HP - opieram te
    obserwacje na podstawie przegladu ogloszen o prace i doswiadczenia
    zawodowego, kontaktow z ludzmi ktorzy siedza w unixach itp - co nie musi byc
    miarodajne, bo akurat moge obracac sie w srodowisku ktore do HP dostepu nie
    ma, a obok moze sie okazac ze jest tego sporo. Jakby nie bylo, HP tak czy
    siak jest w 1 trojce, wiec chyba warto?
    pozdr
    /p