PracaGrupypl.praca.dyskusje › zapotrzebowanie na administratorów

  • 1. Data: 2006-08-08 06:38:28
    Temat: zapotrzebowanie na administratorów
    Od: "Aligator" <d...@w...pl>

    Czy na rynku jest zapotrzebowanie na administratorów innych systemow
    niz linux,unix, MS Windows.
    np, openvms.

  • 2. Data: 2006-08-08 10:39:06
    Temat: Re: zapotrzebowanie na administratorów
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Aligator napisał(a):
    > Czy na rynku jest zapotrzebowanie na administratorów innych systemow
    > niz linux,unix, MS Windows.
    > np, openvms.

    a widujesz ogloszenia dot. ww?

    --

    glos

  • 3. Data: 2006-08-08 20:22:57
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Aligator wrote:
    > Czy na rynku jest zapotrzebowanie na administratorów innych systemow
    > niz linux,unix, MS Windows.
    > np, openvms.

    Na chwilę obecną można znaleźć jedynie M$, uniksy i ich pochodne,
    jednocześnie przyda się umiejętność adminowania M$ SQL czy Orcale.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 4. Data: 2006-08-09 10:20:41
    Od: Slawek Kotynski <k...@b...z.adso.z.com.pl>

    SoR wrote:

    > Na chwilę obecną można znaleźć jedynie M$, uniksy i ich pochodne,
    > jednocześnie przyda się umiejętność adminowania M$ SQL czy Orcale.

    OS400 już zniknął?

    --
    mjk
    * 22 lipca, Dzien Misia * Nowa Świecka Tradycja *

  • 5. Data: 2006-08-09 11:33:03
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Slawek Kotynski napisał(a):

    > OS400 już zniknął?

    ztcw AS/400 (czy tez raczej iSeries - bo tak sie teraz nazywa) to
    domena wiekszych firm z kapitalem zachodnim (np dawny Office Depot),
    niektorych bankow i instytucji.

    Krotko mowiac - rynek istnieje, ale maly, hermetyczny i z niewielka
    rotacja, jakkolwiek w duzej czesci calkiem niezle platny.

    --

    glos

  • 6. Data: 2006-08-09 12:20:38
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    glosnetu wrote:
    > ztcw AS/400 (czy tez raczej iSeries - bo tak sie teraz nazywa) to
    > domena wiekszych firm z kapitalem zachodnim (np dawny Office Depot),
    > niektorych bankow i instytucji.

    A teraz już nawet nie iSeries, a i5 ;)

    > Krotko mowiac - rynek istnieje, ale maly, hermetyczny i z niewielka
    > rotacja, jakkolwiek w duzej czesci calkiem niezle platny.

    Ano właśnie - licząc na palcach obu dłoni liczbę maszyn AS400 we
    Wrocławiu, dodając do tego Poznań, Kraków i Warszawę wyjdzie nam
    zdecydowanie niezbyt prężny rynek ;).

    --
    pozdrawiam,
    Michał

  • 7. Data: 2006-08-09 13:06:35
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    mgl napisał(a):
    > Ano właśnie - licząc na palcach obu dłoni liczbę maszyn AS400 we
    > Wrocławiu, dodając do tego Poznań, Kraków i Warszawę wyjdzie nam
    > zdecydowanie niezbyt prężny rynek ;).

    dodaj Wroclaw (wiadomosc pewna), ktorys z bodajze niemieckich
    koncernow.

    --

    glos

  • 8. Data: 2006-08-09 13:35:49
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "glosnetu" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    mgl napisał(a):
> [...]
    > zdecydowanie niezbyt prężny rynek ;).

    dodaj Wroclaw (wiadomosc pewna), ktorys z bodajze niemieckich

    Pewna francuska siec sklepow korzystala na 100%, pewnie jeszcze korzysta...
    drzewiej byly na gieldzie, nie wiem czy sa jeszcze, pare bankow, ale tu
    raczej technologia schylkowa - ogolnie rzecz biorac fajny system, tylko
    drogi (a co IBM ma taniego?;) ) i schodzacy z rynku w Polsce.

  • 9. Data: 2006-08-10 06:01:11
    Temat: [OT] Green screeny odeszły w przeszłość
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>

    > Pewna francuska siec sklepow korzystala na 100%, pewnie jeszcze
    korzysta...

    Carrefour. A Geat też korzysta/korzystał ?

    > drzewiej byly na gieldzie, nie wiem czy sa jeszcze

    GPW wymieniła swój system informatyczny.

    > raczej technologia schylkowa - ogolnie rzecz biorac fajny system, tylko
    > drogi (a co IBM ma taniego?;) ) i schodzacy z rynku w Polsce.

    cena za usługi IBM-a jest tu pewnie jednym z powodów małej "chodliwości"
    AS/400 w kraju. Dawno temu też pracowałem na AS-ach (teraz to chyba iseries
    lub i5 ?). Wysiadłem jednak z tego statku na brzeg i zobaczyłem sprawy w
    innej perspektywie. Są rozwiązania dobre dla klienta (stabilne i spełniające
    jego oczekiwania) u innych, tańszych dostawców.

    Green screeny odeszły

    pozdrawiam
    Pegaz.

  • 10. Data: 2006-08-10 06:43:07
    Temat: Re: [OT] Green screeny odeszły w przeszłość
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pegaz" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > korzysta...
    >
    > Carrefour. A Geat też korzysta/korzystał ?

    Mialem na mysli Auchan.

    > GPW wymieniła swój system informatyczny.

    Tak sadzilem - obstawialbym, ze tak czy siak maja jeszcze gdzies te maszyny,
    o ile tylko prawo nakazuje trzymac dane przez iles tam lat (tak jest w
    bankach, i wtedy zazwyczaj jest ktos potrzebny do utrzymania 'rupieci')

    <cut>
    > Green screeny odeszły

    Sad but true - jakos zawsze lubilem ten system.
    pozdr
    /p