PracaGrupypl.praca.dyskusjeO pracownikach, pracodawcach, itp. › Re: O pracownikach, pracodawcach, itp.
    From: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O pracownikach, pracodawcach, itp.
    Date: Sat, 18 Nov 2006 15:32:31 +0100

    > Wiesz, ale jeśli wykonujesz 3 etaty, czyli pracę na 24 godziny robocze na
    > dobę, w 9 godzin roboczych, oznacza to, że ta praca jest w takim czasie
    > wykonalna.
    Jestes tego pewien? bo dla mnie to tylko pozory.
    primo - moze być tylko pozorne, że przejęcie obowiązków innej osoby nie
    spowodowało mniejszej ilości obowiazków (wcześniej) własnych
    secundo - zakładając że przejęcie "pozostałych" obowiązków nie spowodowało
    zmniejszenia pracy (wcześniej) własnej i jednocześnie plus 1 godzina pracy
    dziennie pozwala na wykonanie tej pracy, to trzeba by się przyjżec
    organizacji. Bo coś na pewno szwankuje
    tertio - zapomina się tutaj o bardzo wazym czyniku, jakim jest człowiek.
    Który czuje, może mieć słabe dni itd itp. Wprawdzie inicjatorka wątku nam
    tego nie przedstawiła, ale przyjmujac ze wszystko w biurze obsługuje jedna
    osoba (zakładajac że jest to biuro) to np. nie widać sposobu zabezpieczenia
    firmy na sytuację całkiem mozliwa, np. trzy tygodnie choroby pracownika. Co
    wtedy? jak cała wiedza jest u osoby chorej, która podczas choroby jest
    "niedostępna"? to - co musisz sam przyznac - nie wzbudza zaufania.

    > Wniosek z tego taki, że powinnaś przestać myśleć jednostronnie, tylko z
    > perspektywy pracownika...
    A pracodawca powinien widziec pracownika a nie maszynkę w której co chwile
    mozna wymieniac kółka i trybiki. imho bezpieczniej jest miec dobry,
    sprawdzony i sprawnie działający mechanizm niż ciągłe sprawdzanie czy poziom
    napięć i przeciążeń w istniejacym rozwiazaniu już przekracza norme, a jak ją
    przekroczy to jak daleko jeszcze da sie nagiąć....

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*