PracaGrupypl.praca.dyskusjeO pracownikach, pracodawcach, itp. › Re: O pracownikach, pracodawcach, itp.
  • Data: 2006-11-20 07:49:13
    Temat: Re: O pracownikach, pracodawcach, itp.
    Od: "Monika" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości
    news:ejmrn8$e5f$1@inews.gazeta.pl...

    > To oznacza, ze masz bardzo mocna pozycje przetargowa w negocjacjach z
    > nimi - masz "hermetyczna" wiedze na temat ich firmy, ktorej oni sami nie
    > maja, wykonujesz prace za kilka osob - odejscie kogos takiego powoduje
    > pewien okres kosztownego chaosu. Ale z Twoich listow wynika, ze jestes

    Tak tylko żeby negocjowac to potrzeba co najmniej dwóch stron a jak ich tu
    nie ma
    to z kim mam negocjowac sama z sobą czy mailami? w co wątpie by przyniosło
    skutek
    bo po prostu je zignorują.

    > osoba calkowicie bezradna, nieswiadoma swoich praw i pozbawiona
    > asertywnosci. Powiem cos niemilego: to m.in. przez takich jak Ty jest w
    > Polsce na rynku pracy sytuacja, na ktora narzekasz.
    >
    > I.
    wiem że jestem mało asertywna to fakt niezaprzeczalny ale że przezemnie jest
    taka sytuacja
    to z tym sie nie zgodzę szukali mi kogos do pomocy ale nie znależli albo sie
    za mało starali albo
    trwało to zbyt długo i doszli do wniosku że jak do tej pory sobie radziłam
    to poradzę sobie dalej
    tylko to wszystko zaczyna mnie juz przerastac coraz wiecej czasu poswiecam
    na cos co nie jest moje
    a dom i dzieci to w swietle dziennym widze tylko w niedziele.
    Monika