PracaGrupypl.praca.dyskusjeO pracownikach, pracodawcach, itp. › Re: O pracownikach, pracodawcach, itp.
  • Data: 2006-11-20 08:29:37
    Temat: Re: O pracownikach, pracodawcach, itp.
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Nov 2006 09:18:50 +0100, Monika <a...@n...pl>
    w <ejroh1$d1v$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > Ale komu jak jestem sama mam powiedziec do widzenia? "Sklep" jest czynny od
    > 8 do 17 i ktos tu musi być.
    >
    > Powiem wprost mam umowę na czas okreslony do kwietnia 2007. Mam juz po

    A data poczatkowa tej umowy? Masz klauzulę o dwutygodniowym
    wypowiedzeniu? Nie - to sama jesteś sobie winna, bo w kodksie pracy jest
    wyraźnie napisane, a co pierdoli co druga kadrowa, to jej prywatne
    urojenia.

    > prostu dość jestem
    > przemęczona tą całą sytuacją. Jeżeli będą chcieli przedłużyc umowę to
    > zwarzywszy na to że jestem mało
    > asertywna pewnie się zgodzę.

    A tutaj to ja przepraszam, to twój prywatny problem, i nikt nie pomoże
    ci tego rozwiązać.

    > Mąż namawia mnie bym to rzuciła bo za tyle ile mi dają to mogę równie dobrze
    > siedzieć na zasiłku

    Jeżeli nie masz klauzuli o wypowiedzeniu, pozostaje ci zacisnąć zęby,
    siedzieć do końca umowy i na przyszłość nie zrobić tego błędu.

    > i zająć się przynajmniej domem. Pytanie czy lepiej zwolnic sie samemu teraz
    > czy poczekac na reorganizację
    > która może nastąpic w styczniu w związku ze smianą przepisów unijnych czy na
    > koniec umowy?

    Trzeci raz: sprawdź, czy zwolnić się możesz, bo to zmienia optykę.
    Jak możęsz, to twoja decyzja, jak nie możesz, to pozostaje porozumienie
    stron - raczej odpada, bo szefostwo ma frajera - ciebie - do dojenia,
    albo dyscyplinarka, ale to średni pomysł IMO.

    Z drugiej strony cały czas mnie nurtuje twój czas pracy - 9 godzin
    dziennie, powinnaś mieć za to płacone ekstra, poszukaj w umowie, pogadaj
    z prawnikiem.

    ja czyli jakub
    Revoke.