PracaGrupypl.praca.dyskusjeO pracownikach, pracodawcach, itp. › Re: O pracownikach, pracodawcach, itp.
  • Data: 2006-11-20 08:18:50
    Temat: Re: O pracownikach, pracodawcach, itp.
    Od: "Monika" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrneltvl2.dhl.jakub@jakub.kofeina.net...

    <a...@n...pl>

    > godzinach mówić do widzenia, cokolwiek by się tam działo.

    Ale komu jak jestem sama mam powiedziec do widzenia? "Sklep" jest czynny od
    8 do 17 i ktos tu musi być.

    Powiem wprost mam umowę na czas okreslony do kwietnia 2007. Mam juz po
    prostu dość jestem
    przemęczona tą całą sytuacją. Jeżeli będą chcieli przedłużyc umowę to
    zwarzywszy na to że jestem mało
    asertywna pewnie się zgodzę.
    Mąż namawia mnie bym to rzuciła bo za tyle ile mi dają to mogę równie dobrze
    siedzieć na zasiłku
    i zająć się przynajmniej domem. Pytanie czy lepiej zwolnic sie samemu teraz
    czy poczekac na reorganizację
    która może nastąpic w styczniu w związku ze smianą przepisów unijnych czy na
    koniec umowy?