PracaGrupypl.praca.dyskusjeO pracownikach, pracodawcach, itp. › Re: O pracownikach, pracodawcach, itp.
  • Data: 2006-11-20 10:01:27
    Temat: Re: O pracownikach, pracodawcach, itp.
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Monika [Mon, 20 Nov 2006 08:49:13 +0100]:

    > Tak tylko żeby negocjowac to potrzeba co najmniej dwóch stron
    > a jak ich tu nie ma to z kim mam negocjowac sama z sobą czy
    > mailami? w co wątpie by przyniosło skutek bo po prostu je zignorują.

    Wyślij maila "wydaje mi się, że w sklepie brakuje towaru na
    jakieś 250.000 zł, proszę o spotkanie jutro o 7 rano". I nie
    odbierać po wysłaniu tego maila telefonów.
    Zapewniam że się pojawią - i już masz z kim negocjować. No,
    a wydawało ci się wczoraj, dzisiaj już nie...

    > ale że przezemnie jest taka sytuacja to z tym sie nie zgodzę

    A przez kogo? Przecież to Ty pozwalasz sobie na łeb włazić.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * Luksusowe przegięcie * MIKRO pecet *