PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-19 20:23:00
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > Pierwsze słyszę.
    > To liczba pi się zmieniła?

    A musiała?

    > Wal przykład.

    Nie jestem lekarzem. Istnieje jednak wiele chorób, co do których
    rokowania są beznadziejne, jednakże przynajmniej w pewnym okresie czasu
    chory może wykonywać pracę i nie powoduje to pogorszenia stanu jego zdrowia.

    > Zaraz po tobie.

    W.S. to brak państwowego zakazu głoszenia swoich poglądów i innego
    wyrażania swoich myśli.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz