PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-19 20:58:26
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > W świetle twego twierdzenia wypadałoby się jej zmienić, nie?

    Nie. Nie potrafisz podać zatem przykładu okręgu o polu będącym liczbą
    całkowitą? Z tego co wiem, jesteś nauczycielem. Strzelam, że nie
    matematyki, tak?

    > No ale chociaż jeden przykład. Skoro twierdzisz, że istnieje to na pewno
    > znasz choć jedną.

    Tu się poddaje. Nie chce mi się szukać, nie jestem specjalistą w tej
    dziedzinie, a podanie lub nie nazwy choroby nie wpływa na argument jako
    taki.

    > Owszem. Dodatkowo jest kojarzona z prawem dostępu do informacji
    > głoszonych przez inne osoby na tej samej zasadzie.
    > Może być ograniczona prawami innych osób i instytucji (a także w tym
    > zakresie sankcjonowana, co nie jest uważane za jej naruszanie).

    To sobie wyjaśniliśmy. Teraz opowiedz jak Twoim zdaniem przebiega
    implikacja demokracja -> wolność słowa.

    Ponieważ powyższe zdanie można łatwo zaprzeczyć: demokratyczna
    większość ograniczy wolność słowa w określonym zakresie, np. nie można
    głosić teorii ewolucji. Ustrój taki nadal będzie demokracją.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz