PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-19 20:47:29
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: Jotte <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-08-2008 o 22:23:00 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał:

    > A musiała?
    W świetle twego twierdzenia wypadałoby się jej zmienić, nie?

    > Nie jestem lekarzem. Istnieje jednak wiele chorób, co do których
    > rokowania są beznadziejne, jednakże przynajmniej w pewnym okresie czasu
    > chory może wykonywać pracę i nie powoduje to pogorszenia stanu jego
    > zdrowia.
    No ale chociaż jeden przykład. Skoro twierdzisz, że istnieje to na pewno
    znasz choć jedną.

    > W.S. to brak państwowego zakazu głoszenia swoich poglądów i innego
    > wyrażania swoich myśli.
    Owszem. Dodatkowo jest kojarzona z prawem dostępu do informacji głoszonych
    przez inne osoby na tej samej zasadzie.
    Może być ograniczona prawami innych osób i instytucji (a także w tym
    zakresie sankcjonowana, co nie jest uważane za jej naruszanie).

    --
    Jotte