PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-19 14:32:01
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: Jotte <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-08-2008 o 16:16:13 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał:

    > Dopuszczam. Piłsudski też dokonał zamachu stanu i do tej pory jest
    > bohaterem narodowym. Inna sprawa, czy słusznie.
    Przecież nie chodzi o to żeby zamachowiec został bohaterem, tylko żeby
    ludziom było dobrze i kraj był OK.
    A Piłsudski jest przereklamowany.

    > Wbrew pozorom, wojna nie jest na rękę dyktatorom, ponieważ do oni
    > ponoszą konsekwencje finansowe. W przeciwieństwie do polityków
    > demokratycznych.
    Konsekwencją finansową mogą być kolosalne zyski.
    Dlatego jest im na rękę.

    > Nie widzę, ponieważ tv pokazują tylko polityków demokratycznych, w
    > dodatku tych, którzy umieją ładnie mówić. Co nie zawsze wiąże się z
    > kompetencją.
    Jak więc możesz obstawać za rozwiązaniem, którego nie ma kto zrealizować?
    Przecież to zwykła destrukcja.

    > Jak widać różnorodność jest jednak przydatna, nie można jej zwalczać.
    Pewnie, że jest przydatna. Byle tam, gdzie ma sens.

    --
    Jotte