PracaGrupypl.praca.dyskusjeO co tu chodzi z ta praca w Uni? › Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
    Date: Thu, 27 Nov 2003 11:13:44 +0100

    Użytkownik yamma <y...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bpvek6$d1v$...@n...news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Patrycja"
    > <icia23_wytnij_to_wszystko_bo_nie_napiszesz__@poczta
    .fm> napisał w
    > wiadomości news:bpuths$jjj$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Wiesz co...Ja rozumiem, że jesteś kobietą i jak wszystkie kobiety
    posiadasz
    > specyficzną logikę rozumowania ale wytłumacz mi co zyskalibyśmy w kwestii
    > pracy w Unii gdybyśmy w większości zagłosowali na NIE. Poza tym może tak
    > zacytowalibyście POWODY, którymi kierują się wymienione przez Was kraje.
    > yamma

    Wiesz, ze pracy do wykonania nie brakuje, wystarczy wspomniec brak mieszkan.
    Nie pracuje sie bo nie ma pieniedzy na zaplate.
    Jesli problemem sa pieniadze, to mozna sie ich pozbyc.
    A wowczas wprowadziloby sie wysoce zorganizowana barterowa
    gospodarke ze spoleczna wlasnoscia fizycznych srodkow produkcji.

    Glosujac NIE Polska moglaby rozwijac sie wlasna droga, zmieniajac
    system gospodarczy, inne kraje moglyby dolaczac gdy beda wchodzic
    w stany bankructwogenne.
    A w nowym systemie kazdy chcacy pracowac musialby ja dostac, choc
    przymusu pracy nie ma.

    Klus