PracaGrupypl.praca.dyskusjeO co tu chodzi z ta praca w Uni? › Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
  • Data: 2003-11-28 11:19:54
    Temat: Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:PGxxb.2384$nm6.16862@news.indigo.ie...
    > <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czyli koniec swiata sie szykuje. Ok, niech bedzie po twojemu, ale ty
    zdychaj
    > pod swoim blokiem, a daj tym madrzejszym szanse wyjechac i byc legalnym
    > pracownikiem w Unii.
    > Ja juz nim jestem i twoje teoretyzowanie traktuje humorystycznie :)))

    Jesli jestes w pierwszej polowie przecietnego statystycznego wieku zycia,
    to jeszcze sie zalapiesz na bankructwo swiatowej gospodarki.
    Wowczas twoje okreslenie "teoretyzowanie traktowane humorystycznie"
    stanie sie faktem.
    Bo nie widze, aby to przyjmowana jako realne zagrozenie.
    Ale jak sie tak stanie, to nawet czasu moze zabraknac na reakcje,
    a juz sie bedzie lokatorem lasu krzyzy.

    Klus