PracaGrupypl.praca.dyskusjeO co tu chodzi z ta praca w Uni? › Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
  • Data: 2003-11-28 01:33:45
    Temat: Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bq4ilb$3dh$1@korweta.task.gda.pl...

    > Glosujac NIE Polska moglaby rozwijac sie wlasna droga, zmieniajac
    > system gospodarczy, inne kraje moglyby dolaczac gdy beda wchodzic
    > w stany bankructwogenne.

    Czytasz z jakies przedwojennej ksiazki? Zobacz jak pieknie nam sie kraj
    rozwija. Jak pieknie wlasna droga kroczy, tak pieknie ze wszyscy w krok
    za nia ida :))))

    Oj jak nam sie kraj rozwija. Czekajcie i zdychajcie wy tam, ja juz dalem
    sobie
    na luz z ojczyzna. Do zobaczenia, az wam wody z mozgow wyparuja.

    GreG