PracaGrupypl.praca.dyskusjeO co tu chodzi z ta praca w Uni? › Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
  • Data: 2003-11-29 10:13:47
    Temat: Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik GreG <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:QBxxb.2383$n...@n...indigo.ie...
    > <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czytasz z jakies przedwojennej ksiazki? Zobacz jak pieknie nam sie kraj
    > rozwija. Jak pieknie wlasna droga kroczy, tak pieknie ze wszyscy w krok
    > za nia ida :))))

    Nie czytam z przedwojennej ksiazki.
    Od owych czasow Polska juz dwa razy zmieniala system gospodarczy.
    Ale przyjete systemy mialy/maja wady.
    Wytlumacz w jaki sposob nasze panstwo idzie wlasna droga?

    > Oj jak nam sie kraj rozwija. Czekajcie i zdychajcie wy tam, ja juz dalem
    > sobie
    > na luz z ojczyzna. Do zobaczenia, az wam wody z mozgow wyparuja.

    Powiedz mi czy Polska dostapi bankructwa?
    Czy beda zamieszki?
    Jak duzo osob zginie w zamieszkach?

    Klus