PracaGrupypl.praca.dyskusjeO co tu chodzi z ta praca w Uni? › Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
  • Data: 2003-11-27 10:14:36
    Temat: Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Patrycja <icia23_wytnij_to_wszystko_bo_nie_napiszesz__@poczta
    .fm>
    w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bpv2mc$4e7$...@a...news.tpi.pl...

    Niemczech.

    Hiszpania....Luxwmburg

    > Najbardziej boję się, ze w przyszłym roku ceny będą w Polsce takie jak w
    > innych krajach UE, a płace nadal pozostaną na takim samym poziomie, nie
    > mówiąc już o skali bezrobocia..Świetna przyszłośc nam się zapowiada:-(

    Przyszlosc jest juz wiadoma, Polska zbankrutuje, ale inne panstwa tez.
    Teraz widze jedna koniecznosc, przejscie na wysoce zorganizowana barterowa
    gospodarke, ze spoleczna wlasnoscia fizycznych srodkow produkcji.
    Jesli nie wybierzemy tego rozwiazania, to zostaje chaos i prawo
    buszu, silniejszy wygrywa.

    Klus