PracaGrupypl.praca.dyskusje › O CO CHODZI gazecie OFERTA????

  • 11. Data: 2004-11-06 20:42:14
    Temat: Re: O CO CHODZI gazecie OFERTA????
    Od: "bjola" <b...@n...pl>

    No to burza mozgow ustalila przyczyny z powodu ktorych konieczny jest Twoj
    wyjazd do siedziby firmy ;)

    :)uhh, jestem pod wrazeniem! nie spodziewalam sie tak gremialnego odzewu :))
    WSZYSTKIM DZIEKUJE i mam nadzieje ze konkluzja, jakoby wszystkiemu winne
    byly badania, okaze sluszna:)

    pzdr Yolka

  • 12. Data: 2004-11-06 20:44:32
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-06, krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:
    > No to burza mozgow ustalila przyczyny z powodu ktorych konieczny jest Twoj
    > wyjazd do siedziby firmy ;)
    Pewności nie ma :) Najlepiej byłoby zapytać jaki konkretnie jest cel wizyty.
    Bo w przypadku badań trzeba wziąć pod uwagę kwestie:
    - czy ma się aktualne prześwietlenie płuc;
    - czy ma się aktualne badania krwi i moczu.

    Prześwietlenie to spokojnie 2-3 dni. Zdjęcie a potem czekanie na opis.
    Badania krwi i moczu zrobią w jeden dzień, ale wtedy trzeba jechać na czczo.
    Myślę, że wtedy by uprzedzili. Tak czy siak nie widzę tego, że Yolka jedzie
    tam robić badania. Także albo coś kombinują z umową, albo z różnych (dziwnych)
    względów nie chcą przesłać umowy pocztą.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    - God, root, what's the difference?
    - God has mercy

  • 13. Data: 2004-11-06 20:45:42
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    a po ch...re ktoś ma dla ciebie w warszawie pracować?

  • 14. Data: 2004-11-06 20:53:56
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 6 Nov 2004 20:44:32 +0000 (UTC), Artur R. Czechowski
    <a...@h...pl> napisał:

    > Tak czy siak nie widzę tego, że Yolka jedzie
    > tam robić badania. Także albo coś kombinują z umową, albo z różnych
    > (dziwnych)
    > względów nie chcą przesłać umowy pocztą.

    Trzeba byc przygotowanym na wszystko, ale moze jeszcze dalsze szczegoly
    beda?
    A badania w zaprzyjaznionej lecznicy moga byc zrobine blyskawicznie
    (lacznie z rtg ).
    O koniecznosci bycia na czczo moga powiedziec w przeddzien, a odnosnie
    moczu, to sadze, ze glownie estrogeny beda kontrolowac ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 15. Data: 2004-11-06 21:06:04
    Od: "bjola" <b...@n...pl>

    > Tak czy siak nie widzę tego, że Yolka jedzie
    > tam robić badania. Także albo coś kombinują z umową

    no ja tez tego nie widze tak rozowo, badania z tego co wiem maja byc
    standardowe (wzrok, sluch, pokazanie cyckow :)

    >Trzeba byc przygotowanym na wszystko

    no to jeszcze nogi wydepiluje ..:))

    >a odnosnie moczu, to sadze, ze glownie estrogeny beda kontrolowac ;)

    szczwane bestie:)
    --
    pzdr Yolka

  • 16. Data: 2004-11-06 21:13:43
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 6 Nov 2004 22:06:04 +0100, bjola <b...@n...pl>
    napisał:

    > no to jeszcze nogi wydepiluje ..:))

    Napisz jak bylo po powrocie, zeby zamknac temat konkretem, a nie domyslami
    ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 17. Data: 2004-11-06 21:25:37
    Od: "bjola" <b...@n...pl>

    Napisz jak bylo po powrocie, zeby zamknac temat konkretem, a nie domyslami
    ;)

    jak wroce w jednym kawalku, beda konkrety:) ale dopiero we wtorek :)
    --
    pzdr Yolka

  • 18. Data: 2004-11-06 22:55:45
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "bjola" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > [..]jak zalezy ci na robocie, trudno, jedz,
    > :)) pojade, chociazby po to,zeby sprawdzic co tam sie tak na serio
    dzieje:)

    No i koniecznie opisz nam to;)

  • 19. Data: 2004-11-07 11:55:51
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Sat, 6 Nov 2004 21:45:42 +0100
    "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> naskrobał(a):

    > a po ch...re ktoś ma dla ciebie w warszawie pracować?

    a po co pracowac? slyszales kiedys o poczcie?

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 20. Data: 2004-11-07 19:31:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 6 Nov 2004 20:44:32 +0000 (UTC), "Artur R. Czechowski"
    <a...@h...pl> wrote:

    >Prześwietlenie to spokojnie 2-3 dni.
    w Szczecinie 20 minut.

    >Badania krwi i moczu zrobią w jeden dzień, ale wtedy trzeba jechać na czczo.
    No tak :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!