PracaGrupypl.praca.dyskusje › O CO CHODZI gazecie OFERTA????

  • 21. Data: 2004-11-07 19:39:00
    Temat: Re: O CO CHODZI gazecie OFERTA????
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-07, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:
    > w Szczecinie 20 minut.
    Z wywołaniem i opisem?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    > Have you got the sources to one handy? :o)
    Well, you start with cutting down a tree... ;-)

  • 22. Data: 2004-11-07 19:48:46
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 7 Nov 2004 19:39:00 +0000 (UTC), Artur R. Czechowski
    <a...@h...pl> napisał:

    > Z wywołaniem i opisem?

    potwierdzam, jak robisz platne badania to tak.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 23. Data: 2004-11-07 20:04:50
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-07, krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:
    > potwierdzam, jak robisz platne badania to tak.
    A, to znaczy firma, w której ja robiłem "klatę" taka badziewna jest.
    Wielką łaskę mi zrobili, że odpis był na jutro.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    zjadłam ruskie i barszcz ukraiński.
    ciekawe czy od tego dostanę automatycznie złotych zębów

  • 24. Data: 2004-11-08 05:10:13
    Od: Franc <kanies@(wytnij)wp.pl>

    "bjola" <b...@n...pl> wklikał/wklikała

    [ciach]

    Problem z delegacja masz juz opisany ponizej w kilkudziesieciu postach. Wez
    pod uwage, ze moze byc tak, iz Zarzad firmy najzwyczajniej w swiecie chce
    Ciebie sobie obejrzec na zywo. Moze zadac kilka pytan, uzyskac kilka
    odpowiedzi. Roznie to jest. Swoja droga o potrzebie spokojnego i
    dokladnego przeczytania podpiasywanej umowy nie musze chyba wspominac.
    Skoro oni sa daleko od miejsca pracy nie zgadzaj sie na zadne proby
    pozniejszych zmian na zasadzie - dzisiaj podpiszemy tylko tak, ale pozniej
    (tydzien, miesiac) dopiszemy aneksem tak jak sie umawialiscie na rozmowie
    kwalifikacyjnej.
    Powodzenia!

    Franc

  • 25. Data: 2004-11-08 11:46:10
    Od: "bjola" <b...@n...pl>

    [ciach]
    Wez
    > pod uwage, ze moze byc tak, iz Zarzad firmy najzwyczajniej w swiecie chce
    > Ciebie sobie obejrzec na zywo. Moze zadac kilka pytan, uzyskac kilka
    > odpowiedzi. Roznie to jest.

    jutro juz wtorek i przekonam sie na wlasniej skorze, o co moze w takich
    wypadkach chodzic pracodawcy ;) jezeli bedzie to faktycznie kolejny etap
    rekrutacji, to odradzam komukolwiek szukania pracy w OFERCIE. w sumie 3
    jakies testy i jeszcze ew rozmowa z "zarzadem" w Radomiu, na stanowisko
    pracownika biura ogloszen, to juz lekkie przegiecie..

    Swoja droga o potrzebie spokojnego i
    > dokladnego przeczytania podpiasywanej umowy nie musze chyba wspominac.

    nie musisz ;)

    > Powodzenia!

    dziekuje ;)

    Yolka

  • 26. Data: 2004-11-08 23:06:07
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "bjola" <b...@n...pl> wypłynęło z pasją:
    > [ciach]
    > Wez
    >
    > jutro juz wtorek i przekonam sie na wlasniej skorze, o co moze w takich
    > wypadkach chodzic pracodawcy ;)

    Zacząłem Ci kibicować od początku :). Napisz, jak było i 3maj się.

    Pozdro
    Coinneach

  • 27. Data: 2004-11-09 00:39:45
    Od: "bjola" <b...@n...pl>

    i 3maj się.

    uhh, uhh, pociag juz za kilka godzin (osobowy, robi 100km w 2 godz!!!;)),
    napiecie wzrasta, fssss...;) dzieki za dodanie otuchy ;)

    pzdr. zestrachana Y.

  • 28. Data: 2004-11-21 14:14:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 7 Nov 2004 19:39:00 +0000 (UTC), "Artur R. Czechowski"
    <a...@h...pl> wrote:

    >Z wywołaniem i opisem?
    Tak, z wywołaniem i opisem pt "Zmian nie stwierdzono".
    Samo zdjecie to przeciez 3 minuty z rozebraniem i ubraniem wlacznie.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?