PracaGrupypl.praca.dyskusje › O CO CHODZI gazecie OFERTA????

  • 1. Data: 2004-11-06 18:37:26
    Temat: O CO CHODZI gazecie OFERTA????
    Od: "bjola" <b...@n...pl>

    mam ogromna prosbe do grupowiczow,
    POWIEDZCIE O CO MOZE W TYM CHODZIC!!!

    mam okazje zalapac sie jako pracownik biura ogloszen w gazecie oferta
    (wawa). jednak aby rozpoczac wspolprace MUSZE POJECHAC DO RADOMIA, ZEBY
    PODPISAC UMOWE O PRACE (probny miesiac potem na czas nieokreslony)!!!!!

    czy taka praktyka jest normalna??dlaczego nie moge podpisac tej umowy w
    wawie?? czy to mozliwe, zeby w biurze w wawie nie bylo ani jednej osoby
    uprawnionej do zalatwienia tego typu sprawy???gdzie tkwi kruczek??? boje
    sie, ze wladuje sie w jakas nieczysta rzecz...

    pani ktora zajmowala sie rekrutacja, wyjasnila mi, ze tam jest glowna
    siedziba (ksiegowe i cos tam). no ale co z tego, ze tam jest glowna
    siedziba, czy w takim razie umowa nie moze byc przeslana, musze osobiscie
    tam pojechac?? jest to glupie i niezrozumiale dla mnie. nie znam nikogo, kto
    by pracowal w ofercie i moglby mi wyjasnic te sprawe...

    BLAGAM WAS, POMOZCIE!!!!!!

    PS. gazetka oczywiscie nie sponsorujei biletu do radomia....:)

  • 2. Data: 2004-11-06 18:48:17
    Temat: Re: O CO CHODZI gazecie OFERTA????
    Od: "marcin.d" <t...@o...pl>

    hm, kiedys moja siostra jechal w podobnej sprawie z wawy az do wroclawia,
    ale bilet jej sponsorowali.
    Dla mnie tez to jest debilne ze w duzej medycznej firmie nikt w wawie nie
    jest odp za podpisywanie takich umow tylko musiala jechac taki kawal
    W tym przypadku tez tak pewnie jest, jak zalezy ci na robocie, trudno, jedz,
    do radomia jeszcze nie tak daleko ;))

    pozdr

  • 3. Data: 2004-11-06 19:07:33
    Od: "bjola" <b...@n...pl>

    [..]jak zalezy ci na robocie, trudno, jedz,
    > do radomia jeszcze nie tak daleko ;)) [..]

    :)) pojade, chociazby po to,zeby sprawdzic co tam sie tak na serio dzieje:)
    dzieki za info i pozdr row:)

  • 4. Data: 2004-11-06 19:16:31
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 6 Nov 2004 19:37:26 +0100, bjola <b...@n...pl>
    napisał:

> [...]
    > kto
    > by pracowal w ofercie i moglby mi wyjasnic te sprawe...

    Pracowalem w oddzialach roznych firma, gdzie najwyzszy lokalny przelozony
    nie mial uprawnien do podpisywania umow o prace. Umowy przychodzily poczta
    podpisane przez decydenta na rece lokalnego szefa firmy on prosil do
    siebie pracownika do podpisania i potem kopia podpisana przez pracownika
    wracala do centrali.

    Wg mnie sprawa smierdzi i prawdopodobnie umowa, ktora ci podsuna bedzie
    inna, niz uzgodnione warunki.

    > BLAGAM WAS, POMOZCIE!!!!!!
    >
    > PS. gazetka oczywiscie nie sponsorujei biletu do radomia....:)

    Bzdura - powinna byc normalna dieta za wyjazd na delegacje i zwrot kosztow
    biletow - jesli masz byc normalnym pracownikiem sluzbowo jadacym do
    centrali.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 5. Data: 2004-11-06 19:52:22
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-06, krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Pracowalem w oddzialach roznych firma, gdzie najwyzszy lokalny przelozony
    > nie mial uprawnien do podpisywania umow o prace. Umowy przychodzily poczta
    To ja swego czasu miałem lepiej. Ja w Wawie, biuro zarządu w Tarnowie
    (przy czym członkowie zarządu to Tarnów/prezes, Gliwice i jakaś Warmia,
    nie pamiętam miejscowości), mój bezpośredni szef w Gliwicach. No, ale
    umowę podpisywałem w Wawie, o resztę się już firma martwiła, jak poniżej.

> [...]

    > Bzdura - powinna byc normalna dieta za wyjazd na delegacje i zwrot kosztow
    > biletow - jesli masz byc normalnym pracownikiem sluzbowo jadacym do
    Problem kury i jaja. Czy prawo mówi coś na ten temat? Sytuacja jest
    podobna do tej z licencjami na software:
    - licencja stanowi, że rozdarcie folii opakowania oznacza wyrażenie
    zgody na warunki licencji;
    - aby przeczytać licencję należy ją najpierw wyjąć z opakowania, czyli
    rozedrzeć folię.
    Tutaj zdaje się UOKiK może się przyczepić.

    Zaś wracając do tematu zasadniczego - czy jest jakiś przepis, który stanowi,
    że człowiek jadący do innego miasta podpisać umowę o pracę jest już
    pracownikiem firmy i powinien dostać na to delegację?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    opadły mgły i miasto ze snu się budzi, góra czmycha już noc
    ktoś tam cicho czeka by ktoś powrócił, do gwiazd jest bliżej niż krok

  • 6. Data: 2004-11-06 20:09:52
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 6 Nov 2004 19:52:22 +0000 (UTC), Artur R. Czechowski
    <a...@h...pl> napisał:

> [...]
    > że człowiek jadący do innego miasta podpisać umowę o pracę jest już
    > pracownikiem firmy i powinien dostać na to delegację?

    To zalezy wg mnie od daty widniejacej na umowie. Jesli data rozpoczecia
    pracy obejmuje dzien przejazdow ....A z kolei, jesli istnieja firmy, ktore
    zwracaja koszty przejazdow nawet kandydatom, zaproszonym na rozmowy
    rekrutacyjne, to takie postawienie sprawy wobec pracownika w trakcie
    zatrudniania wyglada dziwnie.
    Dla mnie to wyglada na jeszcze trwajaca rekrutacje a nie samo podpisanie
    umowy, ktore mozna zalatwic na odleglosc. Chyba, ze w gre wchodza jeszcze
    inne sprawy (np. badania lekarskie pracownika przez wspolpracujaca
    lecznice - ale to chyba by bylo wspomniane w poscie) o ktorych nie wiemy

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 7. Data: 2004-11-06 20:11:55
    Od: "bjola" <b...@n...pl>

    Chyba, ze w gre wchodza jeszcze
    inne sprawy (np. badania lekarskie pracownika przez wspolpracujaca
    lecznice - ale to chyba by bylo wspomniane w poscie) o ktorych nie wiemy

    nie sadzilam ze to moze miec jakies znaczenie, ale owszem, pani rekrutujaca
    zaznaczyla ze czekaja mnie jakies badania...:)

    pozdr Yolka

  • 8. Data: 2004-11-06 20:18:28
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 6 Nov 2004 21:11:55 +0100, bjola <b...@n...pl>
    napisał:

    > nie sadzilam ze to moze miec jakies znaczenie, ale owszem, pani
    > rekrutujaca
    > zaznaczyla ze czekaja mnie jakies badania...:)
    > pozdr Yolka

    I wszystko jasne :)
    Jesli masz ksiazeczke zdrowia wez ze soba , nie wyrzucaj biletow i sprobuj
    dogadac sie w kadrach odnosnie delegacji - zwrotu kosztow przejazdu.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 9. Data: 2004-11-06 20:24:10
    Od: "bjola" <b...@n...pl>

    Jesli masz ksiazeczke zdrowia wez ze soba

    ksiazeczke zdrowia??? jezu, cos mam, takiego szarego jak kiedysiejszy
    dzienniczek ucznia...:)

    nie wyrzucaj biletow i sprobuj
    dogadac sie w kadrach odnosnie delegacji - zwrotu kosztow przejazdu.

    trzy dychy w koncu droga nie chodza:)

    pzdr. Yolka

  • 10. Data: 2004-11-06 20:37:16
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 6 Nov 2004 21:24:10 +0100, bjola <b...@n...pl>
    napisał:

    > pzdr. Yolka

    No to burza mozgow ustalila przyczyny z powodu ktorych konieczny jest Twoj
    wyjazd do siedziby firmy ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##