PracaGrupypl.praca.dyskusje › NOMET Torun - jakies opinie??

  • 1. Data: 2004-11-06 19:26:53
    Temat: NOMET Torun - jakies opinie??
    Od: Franc <kanies@(wytnij)wp.pl>

    Witam!

    Pisze pierwszy raz na grupe, dlatego witam wszystkich.
    Moje pytanie dotyczy firmy NOMET w Toruniu. Poniewaz mam od poniedzialku
    isc tam do pracy, czy ktos podzieliby sie wiedza na temat tej firmy?

    Franc

  • 2. Data: 2004-11-06 20:06:25
    Temat: Re: NOMET Torun - jakies opinie??
    Od: Wiesława <w...@t...pl.nospam>

    Franc napisał(a):
> [...]
    > Moje pytanie dotyczy firmy NOMET w Toruniu. Poniewaz mam od poniedzialku
    > isc tam do pracy, czy ktos podzieliby sie wiedza na temat tej firmy?

    Witaj!
    Życzę powodzenia. wwa

  • 3. Data: 2004-11-06 20:34:58
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    Franc wrote:

> [...]
    > Moje pytanie dotyczy firmy NOMET w Toruniu. Poniewaz mam od poniedzialku
    > isc tam do pracy, czy ktos podzieliby sie wiedza na temat tej firmy?

    Skoro już idziesz pracować, to chyba "po ptokach"?
    Sam dowiesz się najlepiej ;)

    powodzenia!

    ra.y