PracaGrupypl.praca.dyskusje › Straż Graniczna

  • 1. Data: 2004-11-06 18:28:46
    Temat: Straż Graniczna
    Od: "grzesiek" <g...@g...pl>

    Witam

    Chcialbym zapytac o zarobki w Strazy Granicznej, ile zarabia sie na starcie,
    a moze ktos wie ile np po powiedzmy 2, 4 latach, tak orientacyjnie
    oczywiście.
    pozdrawiam

    grzesiek

  • 2. Data: 2004-11-06 19:10:12
    Temat: Re: Straż Graniczna
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Użytkownik "grzesiek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    starcie,
    > a moze ktos wie ile np po powiedzmy 2, 4 latach, tak orientacyjnie

    Chodzi Ci o pracę jako pracownik cywilny czy służbę bo to różnica

  • 3. Data: 2004-11-08 16:04:05
    Od: "grzesiek" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Chodzi Ci o pracę jako pracownik cywilny czy służbę bo to różnica

    osiol ze mnie, chidzi mi oczywiscie o sluzbe, przeszedlem juz czesc
    rekrutacji i jak nic na mnie nie znajda :) to mam nadzieje niedlugo zaczac
    szkolenie przygotowawcze

    grzesiek