PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nr referencyjny

  • 1. Data: 2003-09-11 19:45:59
    Temat: Re: Nr referencyjny
    Od: Kaczor <m...@t...pl>

    Użytkownik Małgorzata Baster napisał:
    > Witam wszystkich grupowiczów - coś dzisiaj marniutko z tematami, więc
    > skorzystam z okazji i ja o coś zapytam. Bardzo proszę o wyjaśnienie.
    > "Numer referencyjny" pojawia się w ofertach pracy jako wymóg od kandydata -
    > co to takiego, czym się to je, i jak się zdobywa?

    Numer referencyjny jest podany w ogłoszeniu i należy go zamiescic w
    odpowiedzi - chodzi o szybka kwalifikacje odpowiedzi w przypadku gdy
    firma rekrutuje jednoczesnie na kilka stanowisk.

    pzdr (k)

  • 3. Data: 2003-09-11 20:26:23
    Od: "Małgorzata Baster" <m...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Kaczor" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > pzdr (k)
    >
    > Dzięki serdeczne, nigdy nie wpadłabym na tak prozaicznną odpowiedż..
    Kojarzyło mi się to raczej z jakąś opinią od poprzedniego/poprzednich
    pracodawców. Czyli "wpadł" mi do głowy jakiś "bank informacji" pracodawców
    nt. kandydatów na pracowników. Byłby to jakiś koszmar.
    Widać, zbyt dawno nie zmieniałam pracy i wypadłam z rynku określeń.
    Pozdrawiam - Majgocha.