PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doradca Finansowy ING-czy ktoś może miał z tym styczność

  • 1. Data: 2003-09-11 16:06:54
    Temat: Doradca Finansowy ING-czy ktoś może miał z tym styczność
    Od: "andrzej" <d...@p...onet.pl>

    Mam pytanie do grupowiczów
    Na czym polega praca jako Doradca Finansowy ING . Byłem już na jednej rozmowie,
    zadzwonili zaprosili mnie na drugą. Ile trwa proces rekrutacji, może wiecie? A
    może ktoś miał już doczynienia z tą Firmą. Wydaje mi się, ze te rozmowy to
    zwykła ściema...

  • 2. Data: 2003-09-11 20:11:58
    Od: "Trader" <z...@t...pl>

    Zapewne będziesz sprzedawał wszelkie usługi grupy ing:
    ubezpieczenia
    fundusze inwestycyjne
    fundusz emerytalny
    kredyty
    lokaty
    konta osobiste
    karty kredytowe
    i pewnie jeszcze inne usługi.
    tak mi się przynajmniej wydaje.

  • 3. Data: 2003-09-12 07:09:46
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Tak, bedziesz sprzedawal ich produkty finansowe.

    Wszyscy Konsultanci, Doradcy itd to to samo - taki przedstawiciel handlowy
    na rynek detaliczny.

    Troche to smieszne, bo firmy cuduja z nazwami, zeby tylko przyciagnac
    kandydatow. Nie ujawniaja calej prawdy, a potem sie dziwia ze maja 100%
    rotacji.

  • 4. Data: 2003-09-12 10:02:12
    Od: wyborca <w...@a...pl>

    Kamil wrote:
> [...]
    >
    > Troche to smieszne, bo firmy cuduja z nazwami, zeby tylko przyciagnac
    > kandydatow. Nie ujawniaja calej prawdy, a potem sie dziwia ze maja 100%

    Ale one sie nie dziwia. One tego chca. Im wieksza rotacja, tym lepiej,
    bo moga wybierac, przebierac, a noz na takiej rozmwie okaze sie, ze ktos
    pracowal lub pracuje w jakiejs instytucji finansowej i ma jakis swoich
    klientow.
    Poza tym na takiej romowie dowiaduja sie tez w jakim kregu sie obracasz.
    zy twoi znajomi maja jakies wieksze pinieniadze. gdzie pracuja itp.
    To sam jest w przypadku agentow ubezpieczeniowych.

    POzdrawiam

  • 5. Data: 2003-09-12 14:10:51
    Od: "Hayan" <h...@p...fm>

    witam. bylem juz nawet na szkoleniu dla doradcy finansowego ING i okazalo
    sie ze wszystko jest b.fajnie ale chodzi tu przede wszystkim o sprzedaz
    ubezpieczen.....tzn. inne produkty tez sa ale bardzo marginalnie
    potraktowane ......Doradca rozliczany jest z podpisanych polis....mnie to
    osobiscie nie bawi...pozdrawiam .Hayan

  • 6. Data: 2003-09-12 16:00:53
    Od: tester Xnews <a...@a...pl>

    w <news:1a8d.00000577.3f609d9e@newsgate.onet.pl>
    andrzej napisał(a):

> [...]
    > proces rekrutacji, może wiecie? A może ktoś miał już doczynienia z
    > tą Firmą. Wydaje mi się, ze te rozmowy to zwykła ściema...

    Proces rekrutacji wygląda następująco:
    1. Miesiąc szkolenia, 4-5 godzin dziennie.
    2. Egzaminy, na jednym z nich okazuje się czy nadajesz się na Doradcę
    (masz przez 6 m-cy 2500 zł), czy na Agenta (żadnych gwarantowanych
    pieniędzy).
    3. Kolejny miesiąc szkoleń.
    4. Dostajesz licencję i załatwiasz następujące rzeczy:
    - założenie działalności gospodarczej - 100 zł.
    - świadectwo niekaralności - 50 zł.
    - dwa razy znaczki skarbowe w cenie około 80 zł.
    5. Podpisujesz umowę. Jeśli jesteś Doradcą również załącznik ze
    szczegółami warunków wypłaty pieniędzy. O tym czy dostaniesz 2500 zł.
    Decyduje czy wyrobisz normy sprzedaży. W pierwszym miesiącu musisz
    podpisać jeden wniosek do ubezpieczenia i 4 deklaracje OFE. W pierwszym
    miesiącu trudno to zrobić, więc można go mieć potraktowany ulgowo. Ale
    trzeba to nadrobić w drugim.
    Kolejna kwestia: prowadząc własną działalność gospodarczą musisz
    opłacać samodzielnie ZUS, około 650 zł. Musisz to zapłacić do 10-go
    następnego miesiąca. Czy zostanie Ci przyznana w ING gwarantowana
    podstawa za ten miesiąc (dotyczy Doradców Finansowych) dowiesz się w
    okolicach 15-go.
    Generalnie, jeśli jesteś zainteresowany gwarantowaną podstawą, to
    dostaniesz ją po około 4 m-cach, od rozpoczęcia szkolenia. Do tego
    czasu musisz zainwestować z własnej kieszeni 1000 zł. A te 2500 zł.
    jest kwotą brutto, po odjęciu VATu i podatku zostanie niewiele więcej
    niż połowa tej sumy.
    I tak to by w skrócie wyglądało.

    --
    domyslna sygnaturka

    pobierana jest z pliku podpis.txt okreslonego w
    Special >> Setup >> Identities >> Signature File

  • 7. Data: 2003-09-13 09:21:19
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Hayan" <h...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > ubezpieczen.....tzn. inne produkty tez sa ale bardzo marginalnie
    > potraktowane ......Doradca rozliczany jest z podpisanych polis....mnie to
    Produkty inne niz ubezpieczenia sluza do nawiazania kontaktu z klientem.
    Poniewaz ludzie po uslyszeniu ubezpieczenie rzucaja wrecz sluchawka, agenci
    zaczynaja teraz rozmowy od tanich kredytow, kart, kont w bankach. Sprzedaz
    tych produktow nie interesuje TU, posrednicza w nich jedynie aby zwiekszyc
    szanse sprzedazy swoich polis. W moim krotkim flircie z ubezpieczeniami,na
    szkoleniach okreslalismy to "wezmie pan kredyt, zeby miec pieniadze na
    wykupienie naszej polisy";).
    Przy okazji TU wyczulam na specyficzne okreslenia stosowane przy werbowaniu
    agentow. W Allianz agitowano tzw "stałą" ktora agent na okresie wstepnym
    mial otrzymywac co miesiac i ktora akurat pokrywala koszty zus przy
    zalozonej obowiazkowo DG. Dopiero pozniej wyplynelo, ze ta "stala" jest
    wyplacana wylacznie jesli jest zrealizowany zalozony plan sprzedazy i tak
    naprawde jest to dodatkowa premia gwarantowana.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 8. Data: 2003-09-15 08:57:54
    Od: "" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > czasu musisz zainwestować z własnej kieszeni 1000 zł. A te 2500 zł.
    > jest kwotą brutto, po odjęciu VATu i podatku zostanie niewiele więcej
    Widzę, ze miałes juz z tym doczynienia...
    Ja dziś rozpoczynam szkolenie...Szkoda tylko, że o wszystkich tych sprawach nie
    mówią na rozmowach kawlifikacyjnych. A jak Tobie idzie sprzedaż produktów ING?
    a MAM jeszcze jedno pytanie czy za sprzedaz też są jakieś pieniądze, jeśli
    mógłbyś to proszę napisz coś więcej.
    Dzięki!!