PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIENIĄDZE ZA KLIKNIĘCIE - REWELACJA

  • 1. Data: 2003-09-11 17:38:30
    Temat: PIENIĄDZE ZA KLIKNIĘCIE - REWELACJA
    Od: "For Mor" <i...@e...pop.pl>

    Płacą za kliknięcie - szczegóły na:

    http://www.elektronika.pop.pl/for/okienko.htm

  • 2. Data: 2003-09-11 17:44:05
    Temat: Re: PIENIĄDZE ZA KLIKNIĘCIE - REWELACJA
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "For Mor" <i...@e...pop.pl> napisał w wiadomości
    news:bjqbu1$3v1$1@news.lublin.pl...
    > Płacą za kliknięcie - szczegóły na:
    >
    > http://www.elektronika.pop.pl/for/okienko.htm

    a ja chce zeby była taka rewelacja za pierdniecie- szcegóły na
    www.dupa.pl

  • 3. Data: 2003-09-11 18:34:07
    Temat: Plonk!
    Od: "MJ23" <e...@w...pl>

    PLONK!!!

  • 4. Data: 2003-09-12 01:43:06
    Od: "fRiQ" <f...@w...pl>

    Jestem ciekawy czy zwracaj koszty wymiany myszki jak mi sie zuzyja od
    klikania... :)

  • 5. Data: 2003-09-12 08:14:17
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    For Mor <i...@e...pop.pl> napisał(a):

    > Płacą za kliknięcie - szczegóły na:
    >
    > http://www.elektronika.pop.pl/for/okienko.htm

    Szukaj gdzie indziej jeleni.

  • 6. Data: 2003-09-13 10:23:40
    Od: Arkadiusz <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 11 Sep 2003 19:38:30 +0200, For Mor <i...@e...pop.pl>
    napisał:

    > Płacą za kliknięcie - szczegóły na:
    >
    > http://www.elektronika.pop.pl/for/okienko.htm

    Bożee co za Cieć!! przychylam sie do Leszka :-)
    Nich na innym polu szuka jelenii
    NO ale niestety, wiekszosc z nas czytajacych grupe, nabierze sie i kliknie
    z ciekawoscia co bedzie dalej. A ten łoś zarabia. :/

    --
    Pozdrawiam Arkadiusz Szymański ***
    Posiadasz Siec Lan? Masz klopoty z porozumiewaniem sie przez nią zobacz...

  • 7. Data: 2003-09-14 01:27:50
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Płacą za kliknięcie - szczegóły na:
    Komu placa? Tobie?