PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nina

  • 31. Data: 2003-07-23 05:58:07
    Temat: Re: Nina
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bfjhr6$bj8$1@inews.gazeta.pl...

    > Lepiej zobacz jej meza
    > http://pierdol.ninka.net/~ninka/stare/ocean4.jpg
    > wredna suka, w dodatku brzydka i wogole fuj, zaden jej w Polsce nie chcial
    > to wyszla za Zyda z USA, a teraz pisze na ta grupe i truje dupe obrazajac
    > nas bezrobotnych, rady ninki typu wez sie w garsc, zmien branze, zaloz
    > firme... brak slow, Ninka zrob to co jest w adresie twojej strony czyli
    sie
    > pierdol!!

    > Majac za meza Zydka z bogatej rodziny
    >
    > bezrobotny po studiach

    Przeginasz koleś - daj sobie spokój z takimi komentarzami bo świadczy to
    tylko o twoim poziomie oscylującym gdzieś na wysokości podłogi. I ty się
    dziwisz, że roboty nie możesz znaleźć.

    PawełW.

  • 32. Data: 2003-07-23 06:35:03
    Od: "Tomodati" <a...@o...pl>

    Witam,

    > eeee, akurat nie o to mi chodziło, warto tylko zauwazyc ze za casów tzw
    > socrealizmu amerykanie uwazali ze jest to najwspanialsza rzecz pod słońcem
    > tylko dlatego ze jej nie doświadczyli. W USA jest co najwyzej bezrobocie
    > frykcyjne tak więc osoba tam mieszkająca, aczkolwiek śledząca uważnie
    polskie
    > sprawy, nie jest w stanie doświdczyć działań naszego grabieżczego rządu na
    > własnej skórze.

    To zrob to, co zrobila Nina, wyjedz po prostu do stanow. Zamiast siedziec i
    narzekac jak to jest zle i wogole ten caly burdel zwany "Polska" jest do
    doopy, zrob cos. Widzisz, Nina miala dosc tego co sie tu dzieje i wyjechala.
    Niewiele jest osob o sklonnosciach masochistycznych dlatego, kto moze to
    albo kombinuje ile sie da ( czasami legalnie a czasami nie ) albo po prostu
    wyjezdza do normalnego kraju, gdzie panuja normalne warunki rozwoju.

    >Ale skoro juz taka osoba tam sie znalazła, nie oznacza ze
    > jest głucha i ślepa i osobiście jestem bardzo ciekawy jej opinii. Tym

    I tu wlasnie wychodzi na jaw Twoja ignorancja albo ogolne niedoczytanie
    watkow, w ktorych czynny udzial bierze Nina :-)

    > niemniej sprzeciwiam sie przeprowadzania wyborów i referendów
    ogólnokrajowych
    > poza granicami kraju w kregach tzw polonii ... Jestem polakiem więc mam

    Tutaj zgadzam sie z Toba calkowicie. Moim zdaniem, jesli sie nie mieszka w
    danym kraju, to nie powinno sie miec prawa glosu w wyborach ( pomijam fakt
    czasowej delegacji czy kontraktu )

    Adas

  • 33. Data: 2003-07-23 06:36:10
    Od: "LoN" <r...@o...pl>

    Racja to pl.praca a nie dyskusje.
    Ale na zakończenie męża masz bardzo przystojnego ;)
    M.

  • 34. Data: 2003-07-23 06:47:56
    Od: "Tomodati" <a...@o...pl>

    > firme... brak slow, Ninka zrob to co jest w adresie twojej strony czyli
    sie
    > pierdol!!

    Sam sie pierdol patafianie bez jaj.
    Nawet nie masz odwagi podpisac sie imieniem i nazwiskiem

    Adas

  • 35. Data: 2003-07-23 06:59:14
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    > nas bezrobotnych, rady ninki typu wez sie w garsc, zmien branze, zaloz
    > firme... brak slow, Ninka zrob to co jest w adresie twojej strony czyli

    A jeśli nawet - to jakie ma to znaczenie, ze jej mąż jest Żydem? Naród jak
    każdy inny. A jeśli jesteś chrześcijaninem, to nie zapominaj że Jezus
    Chrystus to też Żyd, a w dodatku król narodu żydowskiego. W ogóle w naszym
    kraju panuje jakaś dziwna fobia - ktoś jest żydem, ktoś masonem - zupełnie
    bez sensu - liczy się człowiek i to jak postępuje, a nie jakiego jest
    pochodzenia!!

    pozdr
    Krzysiek

  • 36. Data: 2003-07-23 09:27:48
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    > a czekajcie, czekajcie ;)
    >
    > moze juz po dwoch tygodniach dojdziecie do wniosku,z e grupy
    > pomyliliscie ;)
    > bo to jest pl.praca.dyskusje a nie pl.ninamiller.dyskusje :)))

    W zasadzie sie z Tobą zgadzam, ale doskonale rozumiem równierz pytających.
    Twoje wypowiedzi na grupę - nizależnie od tego czy w danej chwili ktoś uważa
    je za słuszne czy błędne - są zwykle, przynajmniej w moim odczuciu, bardzo
    kategoryzne, niekiedy nawet w rejonach arogancji.
    NIestety dystans nie zawsze sprzyja lepszemu zrozumieniu problemów a rynek
    pracy w Polce jest ostatnio bardzo specyficzny.
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 37. Data: 2003-07-23 10:47:09
    Temat: prawo glosu w wyborach
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Tomodati" <a...@o...pl> writes:

> [...]
    > danym kraju, to nie powinno sie miec prawa glosu w wyborach ( pomijam fakt

    byloby to niezgodne z konstytucja, w mysl ktorej KAZDY obywatel ma
    czynne prawo wyborcze.

    ludzie mieszkajacy na stale poza krajem sa NADAL jego obywatelami, czy
    sie to komu podoba czy nie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 38. Data: 2003-07-23 10:50:11
    Temat: Re: prawo glosu w wyborach
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Nina M. Miller wrote:

    > ludzie mieszkajacy na stale poza krajem sa NADAL jego obywatelami, czy
    > sie to komu podoba czy nie.

    tym nie mniej czy powinni miec je np majacy podwojne obywatelstwo itp
    ale ..to i tak nie zmieni sie ...

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski

  • 39. Data: 2003-07-23 10:57:18
    Temat: o sposobie dyskusji
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Pawel A." <a...@w...pl> writes:

> [...]
    > je za słuszne czy błędne - są zwykle, przynajmniej w moim odczuciu, bardzo
    > kategoryzne, niekiedy nawet w rejonach arogancji.

    ale, nawet jesli tak jest - to dlaczego nie dyskutowac na argumenty,
    nie zwrocic uwagi, nie napisac po prostu "mylisz sie" a potem
    uzasadnic?

    ja, mimo kategorycznosci badz przekonania o czyms tam, tez potrafie
    zmienic zdanie - o ile mnie ktos przekona. ale przekonac moze tylko na
    drodze racjonalnej argumentacji, a nie strzalow ad personam.

    ja staram sie dyskutowac z pogladami i nie przypominam sobie prawde
    mowiac, zebym na kogos tutaj z twarza wyjechala badz obrzucila blotem.

    a jesli kogos _naprawde_ ciekawi moje zycie osobiste, moze przeciez
    wyslac do mnie maila, prawda? coz stoi na przeszkodzie?
    ta grupa nie jet od rozpatrywania NICZYJEGO zycia osobistego, ta grupa
    jest od dyskusji o pracy, czyz nie?

    > NIestety dystans nie zawsze sprzyja lepszemu zrozumieniu problemów a rynek
    > pracy w Polce jest ostatnio bardzo specyficzny.

    dystans czasami sprzyja a czasami nie, jak wszystko.
    nie jestes na miejscu wiec nie czujesz na swojej skorze, zz drugiej
    strony WLASNIE DLATEGO ze nie czujesz na wlasnej skorze, jestes cos w
    stanie na chlodno, bez nadmiaru emocji przeanalizowac i ocenic.

    spojrzenie z perspektywy czasami bardzo duzo daje.
    dla mnie np. najciekawsze w tej grupie jest porownanie mentalnosci
    Polakow, co na nia pisuja z mentalnoscia Amerykanow, ktorych znam.

    czasami roznice bywaja szokujace.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 40. Data: 2003-07-23 11:10:37
    Temat: Re: o sposobie dyskusji
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Nino, było słońce i spadł desz...nie jesteśmy żółwiami błotnymi, chodźcie na
    zieloną trawke...
    Sławek