PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nina

  • 21. Data: 2003-07-22 16:26:48
    Temat: Re: Nina
    Od: web <w...@p...fm>

    In article <bfjhr6$bj8$1@inews.gazeta.pl>, e...@N...gazeta.pl
    says...

    > Lepiej zobacz jej meza
    > http://pierdol.ninka.net/~ninka/stare/ocean4.jpg
    > wredna suka, w dodatku brzydka i wogole fuj, zaden jej w Polsce nie chcial
    > to wyszla za Zyda z USA, a teraz pisze na ta grupe i truje dupe obrazajac
    > nas bezrobotnych, rady ninki typu wez sie w garsc, zmien branze, zaloz
    > firme... brak slow, Ninka zrob to co jest w adresie twojej strony czyli sie
    > pierdol!!

    Czytam posty Niny nie tylko na tej grupie i moge powiedziec, ze
    prezentuja one zdrowe i normalne podejscie do zycia.

    Niestety w Polsce jest jeszcze podejscie typu 'bo mnie sie nalezy i
    juz.' I dlatego taka frustracje budza normalne porady dotyczace wziecia
    sie w garsc, zapanowania nad wlasnym losem, zdecydowania o wlasnym zyciu
    oraz wziecia sie wreszcie do roboty zamiast narzekania, ze jest zle.

    Chlopie, lepiej otworz oczy, bo daleko z tym nie zajdziesz! Biadolenie i
    obrazanie tych, ktorzy sami o sobie potrafia decydowac pracy Ci nie
    zapewni, a jedynie bedzie wzbudzac albo smiech, albo wspolczucie ze
    strony tych, ktorzy normalnie podchodza do zycia.

    Gdybym siedzial i biadolil jak niektorzy, to pewnie dalej bym siedzial
    sobie w dawnym malutkim miasteczku i rozmawial z kolegami pod
    monopolowym, czekajac az przyjdzie jalmuzna z urzedu za nierobstwo.

    Lepiej przypomnij sobie stare przyslowie - jak sobie poscielesz, tak sie
    i wyspisz. Wiec jak Tobie sie nie udaje, to jest to poszukaj winy
    najpierw w sobie, zamiast obrazac tych, ktorym sie udalo.

  • 22. Data: 2003-07-22 16:28:09
    Od: web <w...@p...fm>

    In article <bfjmo8$99a$1@news.mm.pl>, jkrochmalski@removethis_wp.pl
    says...

    > na nieszczescie w tej samej :)

    Ja wiem jedno - trza stad wiac :-)

  • 23. Data: 2003-07-22 21:07:57
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "LoN" <r...@o...pl> writes:

    > Nina czekamy na odpowiedź :P

    a czekajcie, czekajcie ;)

    moze juz po dwoch tygodniach dojdziecie do wniosku,z e grupy
    pomyliliscie ;)
    bo to jest pl.praca.dyskusje a nie pl.ninamiller.dyskusje :)))

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 24. Data: 2003-07-22 21:16:20
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    web <w...@p...fm> writes:

    [..]

> [...]
    > i wyspisz. Wiec jak Tobie sie nie udaje, to jest to poszukaj winy
    > najpierw w sobie, zamiast obrazac tych, ktorym sie udalo.

    Nic dodac, nic ujac.

    ja od siebie jeszcze skomentuje i juz sie wiecej nie odezwe, bo to
    naprawde zenujacy off-topik.

    do wszystkich, ktorzy w tym watku usilowali mnie obrazic: strzal
    zupelnie chybiony. smiac mi sie chce, jak czytam "oskrazenia" typu
    "wredna suka" "brzydka" "maz zyd" etc.
    jakie to w ogole ma znaczenie?
    dla mnie zadne.

    ale dla was ludki, ktorzy tak wielka wage przywiazujecie do tego,
    widocznie jakies ma. zastanowcie sie jakie, zastanowcie sie, czemu
    robi wam sie lepiej jak piszecie takie posty. Moze z tego jakas
    korzysc dla was wyniknie, moze zaczniecie myslec i zmadrzejecie ;)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 25. Data: 2003-07-22 22:11:54
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Użytkownik, ukrywający się pod adresem:
    <e...@N...gazeta.pl> napisał:

    > Lepiej zobacz jej meza
    > http://pierdol.ninka.net/~ninka/stare/ocean4.jpg

    Masz ładniejszego? Moze to tutaj "leży" (dosłownie i w przenośni) Twój
    problem?

    > wredna suka, w dodatku brzydka i wogole fuj, zaden jej w Polsce nie
    > chcial to wyszla za Zyda z USA,

    obawiam się, ze zazdrościsz...

    > a teraz pisze na ta grupe i truje
    > dupe obrazajac nas bezrobotnych, rady ninki typu wez sie w garsc,
    > zmien branze, zaloz firme... brak slow,

    A jakich oczekujesz rad? Typu "załatwie Ci prace w USA", czy "idź do
    pana Bziombalskiego w Pacanowie - on ci da pracę"?

    > Ninka zrob to co jest w
    > adresie twojej strony czyli sie pierdol!!

    a Ty często tak robisz? Pod kołderką, czy oglądając zdjęcia chłopaków w
    sieci?

    > Majac za meza Zydka z bogatej rodziny

    Pewnie fajnie...

    > bezrobotny po studiach

    I nic dziwnego...

    Dla odmiany ja się podpiszę:
    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 26. Data: 2003-07-22 22:32:28
    Od: "jan sabek" <c...@N...gazeta.pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> napisał(a):

    > Intrygujace naglowki... Czy piszesz te rzeczy bedac w bibliotece TK, a
    moze tam

    > pracujesz ?

    A myślisz, że ja też tam pracuję (patrz moje nagłówki)?
    Misiek korzysta z proxy...
    ale tak to już jest, ze największy krzykacz zasłonił się proxy i zagląda
    teraz ze strachem w gaciach, co się będzie działo...

    marek

  • 27. Data: 2003-07-22 22:42:26
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "jan sabek" <c...@N...gazeta.pl> wrote in news:bfke1s$o99$1
    @inews.gazeta.pl:

    /ciach.../

    > Misiek korzysta z proxy...

    Ogolnodostepne proxy w tej domenie ?! Myslalem nawet o sfalszowanych naglowkach,
    ale TO nie przyszloby mi do glowy. Czy pelni ono jakas szczegolna funkcje czy jest
    udostepnione "bo tak" ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 28. Data: 2003-07-22 23:15:25
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Wojciech Skrzypinski, ukrywający się pod adresem:
    <u...@h...pl> napisał:
> [...]
    > naglowkach, ale TO nie przyszloby mi do glowy. Czy pelni ono jakas
    > szczegolna funkcje czy jest udostepnione "bo tak" ?

    Szczerze mówiąc - nie wiem... Obawiam sie, że jest udostępnione "bo
    tak"...
    Ciekawe...

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 29. Data: 2003-07-23 00:43:47
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > robi wam sie lepiej jak piszecie takie posty. Moze z tego jakas
    > korzysc dla was wyniknie, moze zaczniecie myslec i zmadrzejecie ;)

    ojoj, wstyd mi za tego goscia co tak obsmarowal Nine.
    Sam kiedys rozmawialem na GG z Nina, nie polubilem jej argumentow bo
    zawsze musiala uwazac inaczej niz ja ale to nawet ciekawe bylo.
    Przykro by mi bylo gdyby mi ktos o mojej zonie powiedzial ale "brzydka i
    pewnie Żydówa"
    Nie masz prawa tak mowic!

  • 30. Data: 2003-07-23 00:55:37
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    > ja od siebie jeszcze skomentuje i juz sie wiecej nie odezwe, bo to
    > naprawde zenujacy off-topik.

    Jakichkolwiek człowiek dokona wyborow nalezy go szanowac.
    Rozumiem, ze mozna sie sprzeczac w argumentach, pogladach ale
    takie cos co powiedzial ten skur... to bez komentarza pozostawiam.
    Cios prosto w serce czytajac taki post.
    Nie znam Niny osobiscie i nie wiem czy jest wrazliwa ale na pewno bedac
    wrazliwa poplakala sie czytajac
    te glupia wypowiedz.
    Ja jescze raz przepraszam za tego goscia.