PracaGrupypl.praca.dyskusje › Najgorsze w braku pracy...

  • 1. Data: 2002-12-02 18:44:45
    Temat: Najgorsze w braku pracy...
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    ...(nie wiem, może zmienię zdanie) nie jest dla mnie brak pieniędzy (być
    może dlatego, iż jeszcze tego nie odczuwam), ale nadmiar, tak nadmiar wolego
    czasu. :(
    Jestem dopiero kilka dni bezrobotnym, a już szału dostaje. A może ja
    porostu jestem pracoholikiem? :)

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 2. Data: 2002-12-02 19:17:53
    Temat: Re: Najgorsze w braku pracy...
    Od: "Zuku" <g...@o...pl>

    Użytkownik "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wolego
    > czasu. :(
    > Jestem dopiero kilka dni bezrobotnym, a już szału dostaje. A może ja
    moze jestes pracoholikem, ale zdanie zmienisz na pewno.
    _______________________________________
    Grzegorz "Żuku" Żukowski
    emalia: gzuk[at]o2[dot]pl
    www: http://cpe1-102.dtvk.tpnet.pl/lanzuk

  • 3. Data: 2002-12-02 19:25:15
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Zuku" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > moze jestes pracoholikem, ale zdanie zmienisz na pewno.
    Hmmm obym nie zdążył :) Tego życzę sobie :)

  • 4. Data: 2002-12-02 20:04:24
    Od: GL <p...@o...pl>

    On Mon, 2 Dec 2002 19:44:45 +0100, "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>
    wrote:

    >...(nie wiem, może zmienię zdanie) nie jest dla mnie brak pieniędzy (być
    >może dlatego, iż jeszcze tego nie odczuwam), ale nadmiar, tak nadmiar wolego
    >czasu. :(

    ja nigdy nie mam wolnego czasu ;-) nawet jak nie pracuję, to pracuję
    - zawsze jest coś, czego jeszcze nie wiem, zawsze jest coś, co warto
    przeczytać, czegoś się nauczyć, coś przećwiczyć itd. Ale to już urok
    branży (informatyka i okolice).

    GL

  • 5. Data: 2002-12-02 20:28:00
    Od: "Soph" <s...@p...onet.pl>

> [...]

    > ...(nie wiem, może zmienię zdanie) nie jest dla mnie brak pieniędzy (być
    > może dlatego, iż jeszcze tego nie odczuwam), ale nadmiar, tak nadmiar

    Ja w okresie bezrobocia nie mam czasu na nic , moge sie wreszcie wziasc
    powazniej za nauke nowych spraw. Jeszcze musze codziennie do posrednictw
    pobiegac. Wychodzi ze mam mniej czasu za "zycie" niz kiedy pracowalem :).
    Dzien sie konczy a ja bym jeszcze tyle rzeczy dzisiaj porobil.
    Zawsze mozesz podszkolic jezyk obcy, albo zaczac nauke nowego. Sprawdz
    moze sa gdzies jakies darmowe kursy alby prelekcje, tez warto takie atrakcje
    odwiedzac.

    Pozdrawiam
    Soph
    --
    1.Mathematics is the language of nature.
    2.Everything around us can be represented and understood through numbers.

  • 6. Data: 2002-12-02 22:04:15
    Od: "Demades" <c...@o...pl>

> [...]
    > - zawsze jest coś, czego jeszcze nie wiem, zawsze jest coś, co warto
    > przeczytać, czegoś się nauczyć, coś przećwiczyć itd. Ale to już urok

    heh, skąd ja to znam :( 18h/dobe przy kompie, a i tak mało :)
    pozdr.

  • 7. Data: 2002-12-02 22:51:33
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    i nawet nie wiadomo czego się jeszcze nauczyć aby obłaskawić pracodawcę ???
    co nie ???

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 8. Data: 2002-12-02 23:48:03
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    > a moze nie umiesz sobie swojego wolnego czasu zorganizowac?
    Taka możliwość też istnieje :)

  • 9. Data: 2002-12-02 23:50:01
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > i nawet nie wiadomo czego się jeszcze nauczyć aby obłaskawić pracodawcę ???
    > co nie ???

    Noooo... jak się nie umie wykorzystać faktu posiadania komputera....

    --

  • 10. Data: 2002-12-02 23:53:59
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> writes:

> [...]
    > porostu jestem pracoholikiem? :)

    a moze nie umiesz sobie swojego wolnego czasu zorganizowac?

    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net
    http://pierdol.ninka.net/~ninka/