PracaGrupypl.praca.dyskusjeNajgorsze w braku pracy... › Re: Najgorsze w braku pracy...
    From: "Soph" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Najgorsze w braku pracy...
    Date: Mon, 2 Dec 2002 21:28:00 +0100

    Użytkownik "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ...(nie wiem, może zmienię zdanie) nie jest dla mnie brak pieniędzy (być
    > może dlatego, iż jeszcze tego nie odczuwam), ale nadmiar, tak nadmiar
    wolego
    > czasu. :(

    Ja w okresie bezrobocia nie mam czasu na nic , moge sie wreszcie wziasc
    powazniej za nauke nowych spraw. Jeszcze musze codziennie do posrednictw
    pobiegac. Wychodzi ze mam mniej czasu za "zycie" niz kiedy pracowalem :).
    Dzien sie konczy a ja bym jeszcze tyle rzeczy dzisiaj porobil.
    Zawsze mozesz podszkolic jezyk obcy, albo zaczac nauke nowego. Sprawdz
    moze sa gdzies jakies darmowe kursy alby prelekcje, tez warto takie atrakcje
    odwiedzac.

    Pozdrawiam
    Soph
    --
    1.Mathematics is the language of nature.
    2.Everything around us can be represented and understood through numbers.