PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagroda (nie jubileuszowa) › Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
  • Data: 2006-11-15 23:05:23
    Temat: Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
    Od: camel <g...@f...gotdns.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-11-15 22:49:52 +0100, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> said:

    > Kto ustalił. Jeden czubek, czy dwóch?

    > Wskaż mi, chłopie, nowoczesne państwo w którym tego nie ma, a potem idź
    > się leczyć. Pierwszym krokiem do wyleczenia z nienormalności jest
    > zrozumienie, że jest się nienormalnym.
    > Ale to tylko szansa, nie gwarancja.

    Wskaż mi nowoczesne państwo, w którym nie ma pedofili. Gdyby nie
    niektórzy księża, bylibyśmy daleko w tyle za cywilizacją. Sam fakt
    istnienia czegoś nie może być dowodem na to, że to coś jest niezbędne.
    A przepisy meldunkowe i np. dowody osobiste? A dowolność interpretacji
    przepisów przez byle referentów skarbowych? A konieczność zapłacenia
    VATu i dochodowego od wystawionych faktur, za które nie otrzymało się
    zapłaty? A milion pozwoleń budowlanych, koncesji i zgód urzędniczych?
    Urzędnicy pzynoszą tyle szkód, że nawet niesłuszna likwidacja "z
    rozpędu" tych paru urzędów, które są jakoś tam przydatne, jest
    opłacalna per saldo.

    Polskie prawo i polskie urzędy w znacznej mierze są odpowiedzialne za
    biedę i słaby rozwój gospodarczy i cywilizacyjny. Urzędnicy, politycy i
    nieroboty mają taki układ: my zabierzemy pieniądze pracującym i damy
    nierobotom, a nieroboty za to wybiorą nas na następną kadencję. I to
    działa, że szpilki nie wciśniesz.

    Tylko, że coraz mniej Polaków pracuje (w tej chwili niewiele ponad
    50%). Reszta to dzieci, starcy i nieroboty. Dalsza polityka zwalczania
    pracujących doprowadzi do sytuacji, że w kraju zostaną emeryci i
    politycy. Reszta będzie zmuszona do emigracji. Brak perspektyw dla
    uczciwych spowodował, że także moje walizki stoją blisko drzwi, choć
    jestem z tych dobrze zarabiających, ale płacąc wiele tysięcy peelenów
    podatków miesięcznie wkurwia mnie dziura w asfalcie pod domem i wieści
    o dofinansowaniu pomnika Dmowskiego, pielgrzymki posłów i becikowe.
    Niech politycy i urzędnicy nadal traktują takich jak ja, jak bydło do
    wydupczenia, to Pan Prezydent Kaczyński niedługo będzie oglądał
    pracujących Polaków tylko podczas wizyt zagranicznych.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.