PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagroda (nie jubileuszowa) › Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
    Date: Sun, 12 Nov 2006 09:03:23 +0000 (UTC)

    Nie zmieniaj adresów, trollu.

    Dnia Sun, 12 Nov 2006 01:52:23 +0100, Any User <a...@d...com>
    w <ej5r88$1o2t$1@news2.ipartners.pl> napisał:

    > Bo tak właśnie powinno być (oczywiście z wyłączeniem łamania prawa, np. z
    > tym strzelaniem, czy mydłem). Podwładny powinien bezwarunkowo wykonywać
    > polecenia przełożonego. A ten z kolei swojego przełożonego. Jak inaczej
    > wyobrażasz sobie sprawne działanie mechanizmu, jakim jest firma?

    Bardzo prosto. Przełożony słucha ewentualnych obiekcji pracownika,
    byleby były merytoryczne.
    Bo zazwyczaj jest tak, że polecenie jest wydane ustnie, jak miałem
    obiekcje, hcciałem je pisemnie. Do momentu pojawienia się 'nie zrobię
    bez polecenia na piśmie bo mam wątpliwości' moje wątpliwości były bez
    sensu. Po takim zdaniu okazywało się, że jednak były słuszne. Ot, magia.

    A wiesz że ponoć za morzem które opływa Azję to pracowników normalnie
    się pyta o możliwe ulepszenia i oni mówiąco myślą?

    From:.*anyuser@dell\.com.*

    ja czyli jakub
    Revoke.