PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagana - konsekwencje, slusznosc i co mowi kodeks pracy na ten temat? › Re: Nagana - konsekwencje, slusznosc i co mowi kodeks pracy na ten temat?
  • Data: 2003-08-16 07:26:03
    Temat: Re: Nagana - konsekwencje, slusznosc i co mowi kodeks pracy na ten temat?
    Od: "Adam Kozlowski" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sławek" <s...@g...pl> wrote in message
    news:bhkldr$45b$1@inews.gazeta.pl...
    > Z tego co mi wiadomo , od każdego urzędowego pisma jest czas na odwołanie
    > się od niego. Wynosi on przeważnie 14 dni, ale w twoim przypadku może być
    7
    > (na naganej powinno być pouczenie, bo jak nie to kadrowa dała dupy). Na
    > umowie o pracę powinien być określony zakres obowiązków, ale jest on tak
    > sformułowany ze trudno konkretne czynności precyzować. Jeżeli uważasz , że
    > twój kierownik cię wykorzystuje idź wyżej się poskarż.
    > I pamiętaj 3 nagana = zwolnienie dyscyplinarne.
    > Sławek

    Problem jest tego typu ze nagane dostane w ciagu 14 dni bo tak ponoc mozna,
    nie moga od razu bo osoba wyznaczona do tego celu jest gdzie na urlopie,
    wiec nagane dostane za jakis czas a w poniedzialek moge dostac i pewnie
    dostane to samo polecenie :(, wiec chce sie dowiedziec jak moge sie bronic.

    Adam