PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagana - konsekwencje, slusznosc i co mowi kodeks pracy na ten temat? › Re: Nagana - konsekwencje, slusznosc i co mowi kodeks pracy na ten temat?
  • Data: 2003-08-17 12:17:18
    Temat: Re: Nagana - konsekwencje, slusznosc i co mowi kodeks pracy na ten temat?
    Od: "Rygel" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Aug 2003 10:26:00 +0200, Da:-)Za wrote:

    > Moze i prawda ale jak na robocie mu zalezy to powinien to zrobic i
    czesc.

    Jak mu zależy na robocie to powinien się postawić - z pyskówką
    włącznie, jak mu zależy na etacie to "powinien to zrobic i czesc".
    Mam nadzieję że rozumiesz tą subtelną różnicę pomiędzy "etatem" a "robotą"?

    > Swiety spokoj nie ma ceny ;))

    To jest święta racja, ale o święty spokój trzeba prowadzić święte wojny :)

    > A tak same niewygody, nagana, dylematy a w konsekwencji pewnie go wywala bo
    > taki jest live.

    A tak to mu dopierdolą kolejny obowiązek, jak się zgodzi bez szemrania
    to póżniej będzie następny i tak do upadu. Oczywiście jak coś pójdzie nie
    tak to się do niego bądą przypierdalać i to będzie jego wina. W pewnym
    momencie dojdzie do tego że każą np. informatykowi pilnować tego co
    powinno być w działce księgowości... aż w końcu nie wytrzyma i się
    zwolni... taki jest live :(

    Rygel

    ps: pisze na podstawie własnych doświadczeń i NIKT mi nie wmówi że nie mam
    racji.