PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nadchodzi normalność
    Date: Tue, 17 Feb 2009 20:31:53 +0100
    <gne3kb$pc4$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gnejff$b8g$1@news.dialog.net.pl>
    <gnf33n$d0r$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    W wiadomości news:gnf33n$d0r$1@nemesis.news.neostrada.pl Kviat
    <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> pisze:

    > Trochę niżej pracodawcy to w/g Ciebie instytucje, a teraz nagle stali się
    > obywatelami?
    OK, nie powinienem był liczyć na to, że każdy czytelnik tego co napisałem
    wyrobi się umysłowo.
    Jedno to pracodawca jako instytucja, drugie to pracodawca jako
    właściciel/współwłaściciel takiej instytucji.
    Nie wiem jak zróżnicować te pojęcia, ale nad tym popracuję.

    > "Odnieść by można wrażenie, że mówisz o meblach lub narzędziach." (zgadnij
    > kto to napisał kilka postów niżej)
    A tobie się zgadnąć udało?

    > To w końcu jak jest?
    > Jak pracownika zwalniają to krzyk, bo to człowiek i takie tam inne
    > komunały, a jak trzeba doić pracodawcę to nagle się okazuje, że pracodawca
    > z obywatela, w magiczny sposób, przekształca się w instytucję.
    Wyżej doprecyzowałem dla mniej kumatych.

    > Tak wiem. Każdy kto wykaże bezsens Twoich wypowiedzi to nieuk i idiota,
    > który nie rozumie co miałeś na myśli. A w najlepszym razie nie potrafi
    > odczytać tego co napisałeś (albo co chciałeś napisać ale Ci nie wyszło -
    > zapewne z braku precyzji).
    Jak mi coś nie wychodzi to staram się poprawić. I pomagam ułomnym na umyśle
    w zrozumieniu, teraz i ty chyba nie masz wątpliwości przecież?

    > Już to przerabialiśmy więc się nie wysilaj.
    Wysiłek niewielki. Stoję otworem do nierozumiejących, masz przykład na
    sobie.

    > Skoro można o pracodawcach pisać "gówniany byznesmenek" to można o
    > pracownikach pisać "zasoby ludzkie". Ten drugi zwrot sam w sobie jest
    > bardziej ludzki.
    Wszystko można napisać.
    I każdy może to komentować, oceniać...
    Nie zauważyłeś dotąd?